Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Har Disney i Norden övergett Amphibia?

Startat av KurageDHH, 10 augusti 2021 kl. 23:13:05

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: KurageDHH skrivet 21 februari 2022 kl. 21:34:03
Men serien har ju story arc. Därför måste alla säsonger visas, inte bara säsong 1, för det är ett bra argument.
Jag håller med, men detsamma gäller också flera andra serier som inte sänts klart, och som i en del fall inte släppts alls på Disney+.

KurageDHH

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 21 februari 2022 kl. 21:36:03
Jag håller med, men detsamma gäller också flera andra serier som inte sänts klart, och som i en del fall inte släppts alls på Disney+.

Jag kommer garantera hata Disney resten av mitt liv om Amphibia inte får sändas klart. Dom förstår inte alls att serien är jätteviktig för mig.

Steffan Rudvall

Citat från: KurageDHH skrivet 21 februari 2022 kl. 22:32:29
Jag kommer garantera hata Disney resten av mitt liv om Amphibia inte får sändas klart. Dom förstår inte alls att serien är jätteviktig för mig.
Du är bara en person, Disney bryr sig inte om du hatar dem eller inte.

Jirr

Citat från: KurageDHH skrivet 21 februari 2022 kl. 22:32:29

Den finns på Disney+ i USA, skaffa VPN och kolla där eller vänta till den kommer till Sverige.
Dina domedagstankar kan du fortsättningsvis skriva i din dagbok så vi slipper de dem.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 21 februari 2022 kl. 21:36:03

Som Elena av Avalor.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Anders M Olsson

Citat från: Jirr skrivet 21 februari 2022 kl. 23:23:44
Den finns på Disney+ i USA, skaffa VPN och kolla där eller vänta till den kommer till Sverige.
Dina domedagstankar kan du fortsättningsvis skriva i din dagbok så vi slipper de dem.

Han har VPN.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 22 februari 2022 kl. 10:08:20
Som Elena av Avalor.
Precis, och likaså Disney 11/Once som mig veterligen inte finns på Disney+ någonstans i världen - väldigt irriterande, då jag lyckats missa en hel säsong av den serien (d.v.s. hela 80 avsnitt)... :(

KurageDHH

Jag fick tag på svar (till slut) från Messanger angående säsong 2 och 3 av Amphibia.
Det var en som jobbade inom Disney skrev svar på danska om att säsong 2 kommer direkt till Disney+ medan säsong 3 skall sändas på Disney Channel (bägge kommer att ske under April, alltså nästa månad). I alla fall finns det goda nyheter!

Dock är väl lite konstig att Disney Channel kommer att hoppa över säsong 2 och går över direkt till säsong 3 istället....

Steffan Rudvall

Citat från: KurageDHH skrivet  5 mars 2022 kl. 10:11:40
Jag fick tag på svar (till slut) från Messanger angående säsong 2 och 3 av Amphibia.
Det var en som jobbade inom Disney skrev svar på danska om att säsong 2 kommer direkt till Disney+ medan säsong 3 skall sändas på Disney Channel (bägge kommer att ske under April, alltså nästa månad). I alla fall finns det goda nyheter!

Dock är väl lite konstig att Disney Channel kommer att hoppa över säsong 2 och går över direkt till säsong 3 istället....
Då var det ju som jag sa, allt som behövdes var lite tålamod...

KurageDHH

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  5 mars 2022 kl. 10:22:09
Då var det ju som jag sa, allt som behövdes var lite tålamod...

Du vet väl att jag hatar tålamod. Skulle jag inte ha fått nåt vettigt svar från nån inom Disney (om nåt info om s2 och 3) skulle jag va mer och mer misstänksam över att dessa säsonger inte kommer att släppas i Norden. :(

gstone

Citat från: KurageDHH skrivet  5 mars 2022 kl. 10:11:40

Vad bra ;D ;D ;D

KurageDHH

Nu finns det datum för säsong 3 på Disney Channel: 1/4 16.10:
https://tv24.se/kanal/disney-channel/2022-04-01

Hur det är med säsong 2 lär det nog bli släppt på en onsdag (vilket det brukar alltid göra med serier), men vilket datum då: 6, 13, 20 eller 27 april?
Lite väl sjukt att säsong 3 kommer att visas före säsong 2... ???

Aldrig kan jag komma över tanken varför serien inte har sänts över nästan ett år. Varför valde dom att vänta ett år efter att Disney XD lades ner? Är det ingen som kan svara på detta över vad som gjorde att det tog ett år?
Att personaler inom Disney kan vara korkade idioter. Även om det är kränkande att säga idiot åt nån så förtjänar dom att bli kallade för idioter! Jag blev misstänkt under en period över att säsong 2 och 3 aldrig kommer att få visas i Norden... :'(

gstone

Citat från: KurageDHH skrivet 18 mars 2022 kl. 16:52:00
N??

Aldrig kan jag komma över tanken varför serien inte har sänts över nästan ett år. Varför valde dom att vänta ett år efter att Disney XD lades ner? Är det ingen som kan svara på detta över vad som gjorde att det tog ett år?
Att personaler inom Disney kan vara korkade idioter. Även om det är kränkande att säga idiot åt nån så förtjänar dom att bli kallade för idioter! Jag blev misstänkt under en period att säsong 2 och 3 aldrig kommer att få visas i Norden... :'(

Dom förtjänar inte alls att bli kallade för idioter !

Och du fick ju ditt program till  slut så kan dui inte sluta gnälla >:(

gstone

Orättvist KurageDHH kommer få  Amphibia till  slutet. Men jag kommer aldrig få orginal dubbningarna :'( :'( :'(

Oskar

Låt han tittar på hans favorit serie. Daniel bestämmer denna forum inte du. Disney som bestämmer inte du. Daniel kan porta någon som gör persongrepp.