Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Ice Age: Buck Wilds äventyr

Startat av gstone, 30 januari 2022 kl. 19:23:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Oskar

Citat från: gstone skrivet  1 februari 2022 kl. 15:54:44
Undrar vilka som spelar Manny, sid oC Dejgo ?
Det är intressant vem tar över björn granat roll. Vi får se om reine brynolfsson kommer tillbaka så dego.

gstone

Citat från: Oskar skrivet  1 februari 2022 kl. 16:00:09
Det är intressant vem tar över björn granat roll. Vi får se om reine brynolfsson kommer tillbaka så dego.

Jag tror inte Robert Gustafson återvänder som Sid.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Oskar

Citat från: gstone skrivet  1 februari 2022 kl. 16:01:17
Jag tror inte Robert Gustafson återvänder som Sid.
Jag vet inte att robert gustafsson kommer tillbaka det beror på budget om serie. Det kostar mycket pengar som robert gustafsson. Kända skådespelare ska också kommer överens med teaterförbundet.

gstone

Citat från: Oskar skrivet  1 februari 2022 kl. 16:10:27
Jag vet inte att robert gustafsson kommer tillbaka det beror på budget om serie. Det kostar mycket pengar som robert gustafsson. Kända skådespelare ska också kommer överens med teaterförbundet.

Han kom ju inte tillbaka som Mike.

Förresten är det ingen serie utan en film   ;)   

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  1 februari 2022 kl. 16:32:08
Han kom ju inte tillbaka som Mike.

Förresten är det ingen serie utan en film   ;)
Detta är en film så de kanske lyckats få in honom.

Daniel Hofverberg

Citat från: Oskar skrivet  1 februari 2022 kl. 16:10:27
Det kostar ju inte mer att anlita Robert Gustafsson än någon annan. I Sverige jobbar i stort sett alla för minimilönerna enligt Teaterförbundets kollektivavtal, så oavsett hur känd eller okänd man är får man exakt samma lön - åtminstone såvida man inte har ett ovanligt bra förhandlingsläge av någon anledning, vilket förmodligen inte är fallet här.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  1 februari 2022 kl. 20:38:46
Det kostar ju inte mer att anlita Robert Gustafsson än någon annan. I Sverige jobbar i stort sett alla för minimilönerna enligt Teaterförbundets kollektivavtal, så oavsett hur känd eller okänd man är får man exakt samma lön - åtminstone såvida man inte har ett ovanligt bra förhandlingsläge av någon anledning, vilket förmodligen inte är fallet här.

Kan jag bli skådspelare ?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  1 februari 2022 kl. 21:56:59
Kan jag bli skådspelare ?
Självklart kan du, liksom alla andra. Men om någon vill anlita dig är förstås en helt annan femma...

Daniel Hofverberg

Nu har ju Ice Age: Buck Wilds äventyr släppts på Disney+ i Sverige, men tyvärr har Disney fortfarande inte löst problemet med de svenska dubbcreditsen - den är fortfarande ofullständig, med bara fem listade rollfigurer och inga "Övriga röster". :(

Sett till övriga språks dubbcredits verkar det vara en eller två skärmbilder som fallit bort från de svenska dubbcreditsen, så att det borde vara en till skärmbild med rollfigurer och eventuellt även "Övriga röster". Jag har anmält problemet på nytt till Disney+ via "Lämna feedback"-funktionen, men jag vet inte om de kommer bry sig om att åtgärda felet när det tydligen bara verkar beröra just den svenska dubbningen...

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 25 mars 2022 kl. 18:46:05
Nu har ju Ice Age: Buck Wilds äventyr släppts på Disney+ i Sverige, men tyvärr har Disney fortfarande inte löst problemet med de svenska dubbcreditsen - den är fortfarande ofullständig, med bara fem listade rollfigurer och inga "Övriga röster". :(

Sett till övriga språks dubbcredits verkar det vara en eller två skärmbilder som fallit bort från de svenska dubbcreditsen, så att det borde vara en till skärmbild med rollfigurer och eventuellt även "Övriga röster". Jag har anmält problemet på nytt till Disney+ via "Lämna feedback"-funktionen, men jag vet inte om de kommer bry sig om att åtgärda felet när det tydligen bara verkar beröra just den svenska dubbningen...
Så vi får aldrig veta vilka som gör Manny, Diego och Sid i filmen !? :'( :'( :'( :'( :'(

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 25 mars 2022 kl. 19:03:39
Så vi får aldrig veta vilka som gör Manny, Diego och Sid i filmen !? :'( :'( :'( :'( :'(

Nu får du allt rycka upp dig, man ska aldrig säga aldrig.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 25 mars 2022 kl. 19:03:39
Vem det än är som gör Manny så försöker han i alla fall inte låta som Björn Granath

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 25 mars 2022 kl. 19:21:09
Vem det än är som gör Manny så försöker han i alla fall inte låta som Björn Granath

Har du sett filmen ännu?

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 mars 2022 kl. 19:21:47
Har du sett filmen ännu?
Nej, men jag har sett en trailer i den var det i alla fall absolut Robert Gustafsson som spelade Sid.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 25 mars 2022 kl. 19:27:04
Nej, men jag har sett en trailer i den var det i alla fall absolut Robert Gustafsson som spelade Sid.

Suveränt!  :D (synd bara att detsamma inte gäller Mike Wazowski)

Diego då? (gissar Reine Brynolfson men frågar för att vara säker)