Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag ska see Poor Things på bio idag 
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 28 januari 2024 kl. 13:25:07Jag ska see Poor Things på bio idag
Den verkar helt klart lovande och jag hade tänkt gå och se den under helgen, men det är så mycket med Göteborgs filmfestival just nu så jag valde att skjuta upp det till nästa helg - jag hoppas och tror att Poor Things kommer gå även nästa helg i Skellefteå, och förhoppningsvis har den inte flyttat till en mindre salong innan dess...
(Det blir nog mindre köer till nästa helg också, nu när onlinebokningen äntligen har kommit igång, så att man inte måste köpa biljetter på plats på biograferna)

Var den bra? Den har ju i alla fall fått väldigt bra kritik av de allra flesta filmrecensenter i Sverige.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 29 januari 2024 kl. 01:44:05Var den bra? Den har ju i alla fall fått väldigt bra kritik av de allra flesta filmrecensenter i Sverige.
Deb var väldigt bra  :D👍

gstone

Det var ju väldigt roligt att Berit Hallén testade för Mrs Potts med tanke på att hon spelade Mrs Lovett.

gstone

Trollkarlen från Oz gick som musikal i sverige och Lizette Pålsson var Glinda och Mona Seilitz den onda häxan 

Här är några bilder

MOA

Citat från: gstone skrivet 29 januari 2024 kl. 15:23:58Trollkarlen från Oz gick som musikal i sverige och Lizette Pålsson var Glinda och Mona Seilitz den onda häxan

Här är några bilder
Det där var över 20 år sedan med tanke på Pernilla Wahlgren

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 29 januari 2024 kl. 20:38:00En Man PÅ Ica ;D

https://www.youtube.com/watch?v=zXh5iMKwQz0
Det visade ju sig dock att hallonen han gör reklam för gjorde folk magsjuka så reklamfilmen togs bort...

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 januari 2024 kl. 20:41:13Det visade ju sig dock att hallonen han gör reklam för gjorde folk magsjuka så reklamfilmen togs bort...
Jaha det visste inte, hur gammal är den? Hur många reklamfilmer har Micke gjort för Ica?

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 29 januari 2024 kl. 21:38:43Jaha det visste inte, hur gammal är den? Hur många reklamfilmer har Micke gjort för Ica?
Han har bara gjort den reklamfilmen för ICA.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/ngGyga/ica-aterkallar-kraksjuke-hallon

MOA

gstone

Det kommer att komma en animerad spin of of Bewitched :D

Kan man hoppas på att dem får svensk dubbning 😁☺️

MOA