Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Lennartsson skrivet  6 februari 2024 kl. 21:53:55Är Kapten Haddock död och har varit det i 10 år? Varför har det inte uppmärksammats mer? Tintin är ju en riktig klassiker
Inte direkt positivt men kom inte på någon bättre liknelse då, kommer göra en video om det nästa år

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

En italienare blev riktigt förvånad över att Antonio Paiola var min favorit av Kung Koopas röster

gstone

Lillefot

Citat från: gstone skrivet  8 februari 2024 kl. 12:42:40Detta tyder väl på att filmen kommer i November även till Sverige ? ???

https://www.instagram.com/p/C3FH_wnuxyQ/
Det kan vara tänkt att den ska ha premiär även här då, men det förutsätter att inga förseningar sker (och i och med att världen inte perfekt så finns den risken alltid för produktioner).
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

gstone

Citat från: Lillefot skrivet  8 februari 2024 kl. 12:44:28Det kan vara tänkt att den ska ha premiär även här då, men det förutsätter att inga förseningar sker (och i och med att världen inte perfekt så finns den risken alltid för produktioner).
Världen har nog aldrig varit prefekt

Lennartsson

Hem ljuva hem Äntligen hemma i Sverige! Nu slipper jag den förbannat konstiga tyskan

MOA

Citat från: Lennartsson skrivet  8 februari 2024 kl. 17:33:04Hem ljuva hem Äntligen hemma i Sverige! Nu slipper jag den förbannat konstiga tyskan
Scweiska? Du prata nog bara engelska med dom

Lennartsson

Citat från: MOA skrivet  8 februari 2024 kl. 17:41:45Scweiska? Du prata nog bara engelska med dom
Min mamma är tyska från Dortmund så jag har växt upp med tyska i hemmet men schweizisk tyska är annorlunda och ibland oigenkännbar som tyska. För att inte tala om de som pratade "franska".

MOA

Jag länkade Catscratch avsnitt till en som frågade, gjorde hennes år ;D

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  8 februari 2024 kl. 21:29:08Jag länkade Catscratch avsnitt till en som frågade, gjorde hennes år ;D
Generöst av dig. :D

gstone

Det är väldigt trevligt och positivet att det kommer en uppföljare till Vaiana tycker jag och redan år till och med  :D :D :D

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  8 februari 2024 kl. 21:53:23Generöst av dig. :D
Hon saknade serien & undrade vars jag fick alla klippen ifrån. En av 2 personer som jag gjort lyckliga

gstone

Under the Boardwalk kommer komma till Sverige första mars.

Den svenska titten är Under bryggan :D

gstone