Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Erika

Citat från: Will Siv skrivet  8 juli 2026 kl. 22:46:32Vilka  ???  :)
Det var några som jag inte hade sett tidigare; King Kong vs. GodzillaGodzilla vs. HedorahAlla monster skall förstöras, The Return of GodzillaGodzilla vs. BiollanteGodzilla Minus One och ett par till. 

Will Siv

Citat från: Erika skrivet  9 juli 2026 kl. 18:51:30Det var några som jag inte hade sett tidigare; King Kong vs. Godzilla, Godzilla vs. Hedorah, Alla monster skall förstöras, The Return of Godzilla, Godzilla vs. Biollante, Godzilla Minus One och ett par till.
Det var väl dom Japanska originalen, eller  ???  (med "King Kong VS Godzilla" är det nästan bara den amerikanska omklippta versionen som är tillgänglig)
- what.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  8 juli 2026 kl. 21:20:34Jag känner igen nästan alla men är osäker på vem den röda varelsen ska föreställa.
Komplett lista då:
Samus Aran & Kraid(Metroid)
Luigi, Rosalina, Bowser & Yoshi(Mario serien)
Grounder & Dr Ivo Robotnik(AOSTH)
Simon Belmont(Kapten N)
Buttran(Powerpuffpinglorna)
Bo Ko(Djurgården)
Dubbel D(Ed, Edd & Eddy)
Big Chris(Rorri Racerbil)
Red(NES Godzilla)
Mayor Meanswell(LazyTown)

Erika

Citat från: Will Siv skrivet  9 juli 2026 kl. 19:00:07Det var väl dom Japanska originalen, eller  ???  (med "King Kong VS Godzilla" är det nästan bara den amerikanska omklippta versionen som är tillgänglig)
Ja, såg samtliga på japanska, men minns inte vilken klippning av King Kong vs. Godzilla jag såg.

MOA

Lyckades hitta en dubbning av Dexters Laboratorium som jag trodde var helt ottillänglig. Tror ni jag blev glad ;D
Snart kan jag nog skapa en lista med turkiska kvinnor

MOA

Toxic Tower måste vara svåraste leveln i Donkey Kong Country 2, tack Store Kraid att jag klarade den!

gstone

Coyote vs. Acme kommer släppas på bio i sverige i september även med svenskt tal :D

https://www.instagram.com/p/Da2GU89C0Lj/

den släpps av SF Studios här :D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Will Siv

Jag har kommit in på Folkhögskolan i Molkom  ;D
- what.

Lillefot

Citat från: Will Siv skrivet 16 juli 2026 kl. 17:04:03Jag har kommit in på Folkhögskolan i Molkom  ;D
Stort grattis, hoppas du finner skolan trevlig att få vara på.
Psykiska hälsan är sådär igen, så kommer troligen inte vara så aktiv ett tag.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 16 juli 2026 kl. 17:04:03Jag har kommit in på Folkhögskolan i Molkom  ;D
Vadå för folkhögskola, teater? Min kompis går på en & nästa året blir sista

Steffan Rudvall

Önskar dig all lycka!
Citat från: MOA skrivet 16 juli 2026 kl. 19:01:13Vadå för folkhögskola, teater? Min kompis går på en & nästa året blir sista
Jag skulle gissa att Will Siv kommit in på deras animations utbildning. :)

Disneyfantasten

Här är en jättebra video där personen som gjort videon förklarar sin personliga syn på Disney-uppföljare;

(han tar både upp saker som jag håller med honom om och saker som jag inte håller med honom om, men han gör det på ett jättebra sätt, och allt som allt är det en riktigt bra förklarings-video, och även om jag inte håller med om allt han säger så är det en mycket bra video med hans syn på Disney-uppföljare i allmänhet och jag har inget negativt att säga om videon, jag håller med honom om att Disney-uppföljare inte förtjänar den enorma hatstormen de får, jag har personligen ljusare syn på många Disney-uppföljare, och jag håller med honom att det finns de som fungerar bra och de som fungerar mindre bra)

https://m.youtube.com/watch?v=pcdylQwRPP0&ra=m

gstone

Kul med sommar lov  :)

Skönt arr inte behöva jobba 

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 16 juli 2026 kl. 23:34:38Här är en jättebra video där personen som gjort videon förklarar sin personliga syn på Disney-uppföljare;

(han tar både upp saker som jag håller med honom om och saker som jag inte håller med honom om, men han gör det på ett jättebra sätt, och allt som allt är det en riktigt bra förklarings-video, och även om jag inte håller med om allt han säger så är det en mycket bra video med hans syn på Disney-uppföljare i allmänhet och jag har inget negativt att säga om videon, jag håller med honom om att Disney-uppföljare inte förtjänar den enorma hatstormen de får, jag har personligen ljusare syn på många Disney-uppföljare, och jag håller med honom att det finns de som fungerar bra och de som fungerar mindre bra)

https://m.youtube.com/watch?v=pcdylQwRPP0&ra=m
Tack för tipset 

MOA

Hur kan man ogilla Kirby? Han är den gulligaste som finns & gillar att inga bossar i spelet är egentligen elaka. Älskar det