Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet  5 juli 2023 kl. 15:42:31Om jag älskar Hasse så mycket,måste jag titta på allt han medverkar i?
Nej, bara för att man gillar någon behöver man inte titta på sånt som man själv inte gillar.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  5 juli 2023 kl. 15:54:21Nej, bara för att man gillar någon behöver man inte titta på sånt som man själv inte gillar.
Ja,därför undviker jag VHS dubben av Super Mario Bros Super Show så mycket jag bara kan

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  5 juli 2023 kl. 15:54:21Nej, bara för att man gillar någon behöver man inte titta på sånt som man själv inte gillar.

Precis, det finns massor av personer jag gillar (både dubbare, skådespelare, programledare, artister, ect.) men det behöver inte nödvändigtvis betyda att jag gillar varenda grej denne är med i.

(till exempel medverkar många riktigt bra personer i Disneys live-action sitcoms, men serierna är allt annat än bra, samma med Samson och Sally)

gstone

Hur kan det finnas nunor i Avatar världen när kristendom inte existerar ?  ???

Lite förvirrande om ni frågar mig.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Varför var inte  Svante Thuresson med i kören i Lejonkungen ?

Han sjunger ju jättebra  ;D

gstone

Jag ska åka till Malmö i augusti.

Det är där Disneyfantasten bor  ;D

Vill han kanske träffa mig ?

gstone

Jag gillar Frost jätte mycket ! :D

Fler som gör det ?

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  6 juli 2023 kl. 12:56:12Jag gillar Frost jätte mycket ! :D

Fler som gör det ?
Jag gör det.

gstone

Jag har glömt mitt lösenord till Tumblr :(

Och jag vill logga in ditt på min mobol vad ska jag göra ?

gstone

Brukar filmer som man beställer från Kvarn Video komma  ?

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  6 juli 2023 kl. 19:22:35Brukar filmer som man beställer från Kvarn Video komma  ?
Ja, Kvarnvideo brukarde vara en populär videobutik förr i tiden som nu bara finns online. De driver en seriös verksamhet och beställer du något så får du det.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  6 juli 2023 kl. 20:51:07Ja, Kvarnvideo brukarde vara en populär videobutik förr i tiden som nu bara finns online. De driver en seriös verksamhet och beställer du något så får du det.
Skönt att ha det bekräftat :D

MOA

Historielektions Soveren

Vad har Steffan emot Filmstaden?
En kille som ångrar att han sov på lektionerna

Steffan Rudvall

Citat från: Historielektions Soveren skrivet  7 juli 2023 kl. 00:03:52Vad har Steffan emot Filmstaden?
Ingenting, Det är bara mer praktiskt för mig att besöka Nordisk Film Bio på Mobilia här i Malmö.

Filmstaden ligger ju mitt i centrum och då blir det svårt med bilen då får jag parkera i Anna eller i Triangelns p-hus. Visst det är inte särskilt långt att gå men när jag besöker Nordisk Film Bio parkerar jag bara på Mobilias parkering eller p-hus och går in direkt till biografen.