Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

MOA

Citat från: gstone skrivet 13 november 2024 kl. 09:14:39Identifiera du som han eller hon ?
Mest idiotiska frågan jag fått idag, har aldrig varit annat än tjej & om blir kränkt om någon kallar mig hen

gstone

Citat från: MOA skrivet 13 november 2024 kl. 15:26:44Mest idiotiska frågan jag fått idag, har aldrig varit annat än tjej & om blir kränkt om någon kallar mig hen
Jag blande ihop dig med en annan medlem då
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: MOA skrivet 13 november 2024 kl. 15:26:44Mest idiotiska frågan jag fått idag, har aldrig varit annat än tjej & om blir kränkt om någon kallar mig hen
Då tar jag bort frågan för att inte kränka dig  :)

gstone

Du ser ut som em tjej det var bara jag som kom ihåg och blande ihop med en annan medlem, jag är jätte ledsen 😞 

förlåt 😥 

MOA

Citat från: gstone skrivet 13 november 2024 kl. 16:02:32Du ser ut som em tjej det var bara jag som kom ihåg och blande ihop med en annan medlem, jag är jätte ledsen 😞

förlåt 😥
Någon som är lik mig? Trodde jag aldrig

Skokaka

Citat från: Skokaka skrivet 10 november 2024 kl. 22:11:39Åtminstone i till exempel Mario Kart så gjorde jag Miis utav mig själv och mobbaren. Jag gör oftast så att jag vinner medan mobbaren får en låg placering. Plus att det är jag som spelar schysst medan han fuskar.
Han fuskar nog förresten som Dick Dastardly. Och jag tror att det var INNAN Stoppa Duvan som Fartdårarna gjordes. Här så försöker han jämt att sabotera för de andra förarna... Men misslyckas hela tiden. (À la Gråben och Hjulben.) Så ja, mobbaren gör nog visst samma sak, kan jag tänka mig. 

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 13 november 2024 kl. 19:28:09Han fuskar nog förresten som Dick Dastardly. Och jag tror att det var INNAN Stoppa Duvan som Fartdårarna gjordes. Här så försöker han jämt att sabotera för de andra förarna... Men misslyckas hela tiden. (À la Gråben och Hjulben.) Så ja, mobbaren gör nog visst samma sak, kan jag tänka mig.
Tror att det är tvärtom, att Dastardly & Muttley är en spinoff av Wacky Races

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 13 november 2024 kl. 19:40:39Tror att det är tvärtom, att Dastardly & Muttley är en spinoff av Wacky Races
Det var väl det jag menade? Jag kanske skrev lite konstigt.

gstone

Jag har en polsk DVD av new scooby doo movies.

Men efter som jag inte kan polska är jag osäker på exakt vilka fyra avsintt på DVDn

Vet någon här ?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 13 november 2024 kl. 21:01:09Jag har en polsk DVD av new scooby doo movies.

Men efter som jag inte kan polska är jag osäker på exakt vilka fyra avsintt på DVDn

Vet någon här ?
Alla 15 avsnitten som har dubbats i "modern tid" (= av Sun Studio) av The New Scooby-Doo Movies har släppts på DVD i Polen, i form av fyra olika DVD-utgåvor (som även släppts i en box). Så utan att få se hur DVD:n ser ut är det omöjligt att svara på.

Du borde kunna lista ut vilka avsnitt det är genom att ta till Google Translate på titlarna på baksidan, eller så kan du posta ett foto på baksidan av DVD:n så bör vi kunna lista ut det. Har den ett nummer på sig kan du också meddela numret, så kan jag jämföra med mina DVD-utgåvor från Polen och på så sätt se vilka avsnitt det är (då jag har alla fyra). :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 13 november 2024 kl. 21:06:02Alla 15 avsnitten som har dubbats i "modern tid" (= av Sun Studio) av The New Scooby-Doo Movies har släppts på DVD i Polen, i form av fyra olika DVD-utgåvor (som även släppts i en box). Så utan att få se hur DVD:n ser ut är det omöjligt att svara på.

Du borde kunna lista ut vilka avsnitt det är genom att ta till Google Translate på titlarna på baksidan, eller så kan du posta ett foto på baksidan av DVD:n så bör vi kunna lista ut det. Har den ett nummer på sig kan du också meddela numret, så kan jag jämföra med mina DVD-utgåvor från Polen och på så sätt se vilka avsnitt det är (då jag har alla fyra). :)
postar gärna foto

MOA

Citat från: gstone skrivet 13 november 2024 kl. 21:06:42postar gärna foto
Kan inte ett ord på polska men blir ändå intressant att se

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 13 november 2024 kl. 21:06:02Alla 15 avsnitten som har dubbats i "modern tid" (= av Sun Studio) av The New Scooby-Doo Movies har släppts på DVD i Polen, i form av fyra olika DVD-utgåvor (som även släppts i en box). Så utan att få se hur DVD:n ser ut är det omöjligt att svara på.

Du borde kunna lista ut vilka avsnitt det är genom att ta till Google Translate på titlarna på baksidan, eller så kan du posta ett foto på baksidan av DVD:n så bör vi kunna lista ut det. Har den ett nummer på sig kan du också meddela numret, så kan jag jämföra med mina DVD-utgåvor från Polen och på så sätt se vilka avsnitt det är (då jag har alla fyra). :)

Daniel Hofverberg

Det där är danska och inte polska... ;)

Danska kan väl inte vara särskilt svårt att lista ut, men det rör sig alltså om:
The Caped Crusader Caper
The Loch Ness Mess
The Mystery of Haunted Island
The Exterminator