Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 30 januari 2025 kl. 20:46:12För att folk hatar Lendo reklamen, ansiktet blir aldrig hatat i dubbning
Jag antar eftersom folk blir irriterade när reklam kommer helt plötsligt när de ser en video. Själv blir jag glad av att se Hasse.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 30 januari 2025 kl. 20:48:01Jag antar eftersom folk blir irriterade när reklam kommer helt plötsligt när de ser en video. Själv blir jag glad av att se Hasse.
Jag också men dom som hatar Hasse kan nog inget om dubbning, bilden blir därför en chock för många

gstone

Citat från: Skokaka skrivet 30 januari 2025 kl. 20:29:26Varför kallas Hasse Jonsson för Sveriges mest hatade ansikte? ???
jag hatar ingen

nå väl...kankse trump
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 30 januari 2025 kl. 21:18:16Du borde ladda ner Förtrollningen eftersom det är en princess musikal med sånger av Alan Menken :)
Eftersom Förtrollningen finns på Netflix går det tyvärr inte att ladda ner filmen med någon gratis och publikt tillgänglig metod som vi känner till. Enda sättet som verkar fungera med Netflix är via det väldigt dyra kommersiella programmet StreamFab, men det kostar närmare 3000 svenska kronor... :(

Mathilda Gustafsson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 31 januari 2025 kl. 01:34:42Eftersom Förtrollningen finns på Netflix går det tyvärr inte att ladda ner filmen med någon gratis och publikt tillgänglig metod som vi känner till. Enda sättet som verkar fungera med Netflix är via det väldigt dyra kommersiella programmet StreamFab, men det kostar närmare 3000 svenska kronor... :(
Man får ett par gratis nedladdningar med StreamFab.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 31 januari 2025 kl. 01:34:42Eftersom Förtrollningen finns på Netflix går det tyvärr inte att ladda ner filmen med någon gratis och publikt tillgänglig metod som vi känner till. Enda sättet som verkar fungera med Netflix är via det väldigt dyra kommersiella programmet StreamFab, men det kostar närmare 3000 svenska kronor... :(
Det var Disneyfantasten som sa att han vile ladda ner från Netflix 

Därför antog jag det fanns ett sätt ;)

gstone

har inga planer på att ladda ner från Netflix själv 

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 31 januari 2025 kl. 01:34:42Enda sättet som verkar fungera med Netflix är via det väldigt dyra kommersiella programmet StreamFab, men det kostar närmare 3000 svenska kronor... :(
Det är galet dyrt 

skulle aldrig falla mig in ;D

Anders M Olsson

Det behöver inte bli fullt så dyrt. Man kan köpa Streamfab med bara de nerladdningsmoduler man själv behöver. T.ex. kostar det 90 dollar för bara Netflix-modulen, eller 140 dollar med Netflix och Amazon Prime Video.

gstone

Är det här samma film ?

Erika

gstone

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  4 februari 2025 kl. 13:46:39Då vore credits kul  :)
Mig veterligen finns ingen svensk dubbning av Djurens olympiad - åtminstone mitt VHS-exemplar är på engelska med svensk text. :(

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  4 februari 2025 kl. 13:51:57Mig veterligen finns ingen svensk dubbning av Djurens olympiad - åtminstone mitt VHS-exemplar är på engelska med svensk text. :(
förlåt :'(

jag är dum

Skokaka

Tror ni att Sonic ä' laktosintolerant?