Josefin

OBS! På grund av missbruk kan gäster inte längre skriva inlägg på forumet. Vi ber dig därför att registrera dig som medlem på forumet - det går på 30 sekunder och är givetvis gratis, och sen kan du fortsätta skriva inlägg som vanligt igen. Tack för visad förståelse.

Författare Ämne: Belles Magiska Värld  (läst 101 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Inloggad Disneyfantasten

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 16 370
  • Kön: Man
  • Jag är Gazelle, välkommen till Zootropolis.
    • Visa profil
Belles Magiska Värld
« skrivet: 24 mars 2022 kl. 20:13:35 »
Hittade ingen tråd om denna film.

Förra veckan såg jag den svenska versionen för första gången, jag gjorde det genom DVD, med den kompletterade versionen med en ytterligare episod.

Monica Forsbergs prestation som Tant Garderob levde upp till mina förväntningar, som var väldigt låga, det är absolut ingenting fel på Monica Forsberg som skådepelare, men i den här rollen passar hon inte något nämnvärt...

Creditlistan anger felaktigt Andreas Nilsson som Fife, men jag tror att de blandade ihop karaktären med LePlume, och den karaktären tycker jag lät som Andreas Nilsson.

Utloggad MOA

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 5 719
  • Kön: Kvinna
  • See You Next Mission
    • Visa profil
    • MOAVideoGamer
SV: Belles Magiska Värld
« Svar #1 skrivet: 24 mars 2022 kl. 21:31:02 »
Hittade ingen tråd om denna film.

Förra veckan såg jag den svenska versionen för första gången, jag gjorde det genom DVD, med den kompletterade versionen med en ytterligare episod.

Monica Forsbergs prestation som Tant Garderob levde upp till mina förväntningar, som var väldigt låga, det är absolut ingenting fel på Monica Forsberg som skådepelare, men i den här rollen passar hon inte något nämnvärt...

Creditlistan anger felaktigt Andreas Nilsson som Fife, men jag tror att de blandade ihop karaktären med LePlume, och den karaktären tycker jag lät som Andreas Nilsson.
Detta e en av de sämsta uppföljarna

Inloggad gstone

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 12 719
  • Jag har Aspergers och älskar film !
    • Visa profil
SV: Belles Magiska Värld
« Svar #2 skrivet: 24 mars 2022 kl. 21:32:11 »
Detta e en av de sämsta uppföljarna

Nej