Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Dubbares egna favoritroller

Startat av Anders, 16 april 2022 kl. 16:46:21

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 28 februari 2026 kl. 15:00:54Som exempelvis Kalle Anka? Möjligtvis
Han har spelat den rollen såpass länge så ja.

Anders

Irene Lindh har nämnt en roll som hon tyckte väldigt mycket om att  göra just för att karaktären i fråga var så elak att hon fick avreagera sig så pass mycket att hon kände sig snällare än någonsin efter inspelningen. Hon nämnde att det var en karaktär från Itsy Bitsy Spider. Jag har själv inte sett serien eller hört talas om den tidigare, men jag kollade upp om den och gissar på att det är Adrienne Van Leydon hon pratade om.

Litet kul att figuren rent fysiskt påminner väldigt mycket om Agatha Trunchbull från "Matilda" (1996).
Nästa gång, Gadget! Nästa gång!

MOA

Citat från: Anders skrivet Idag kl. 05:16:10Irene Lindh har nämnt en roll som hon tyckte väldigt mycket om att  göra just för att karaktären i fråga var så elak att hon fick avreagera sig så pass mycket att hon kände sig snällare än någonsin efter inspelningen. Hon nämnde att det var en karaktär från Itsy Bitsy Spider. Jag har själv inte sett serien eller hört talas om den tidigare, men jag kollade upp om den och gissar på att det är Adrienne Van Leydon hon pratade om.

Litet kul att figuren rent fysiskt påminner väldigt mycket om Agatha Trunchbull från "Matilda" (1996).
Troligen inspiration, bra att kunna ta ut all ilska på så roligt sätt