Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Pinocchio 2022

Startat av Steffan Rudvall, 31 maj 2022 kl. 17:38:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: TonyTonka skrivet 10 september 2022 kl. 03:01:46Provade förresten att söka på Miller Morris, och fick då bara fram någon brittisk Kidz Bop Hits-sångare, född 2008.
Det var samma som jag också hittade, men jag förmodar att det knappast är samma person...

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  9 september 2022 kl. 23:56:53Den är endast okej, den kanske blir bättre om man inte sett originalfilmen.

Då är det bäst om man i vartenda fall ser Disneys tecknade först!

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 10 september 2022 kl. 08:34:18Då är det bäst om man i vartenda fall ser Disneys tecknade först!
Originalet är överlag mycket bättre. Den nya är rätt så konstig i vissa scener faktiskt men jag vet inte hur jag ska förklara utan att spoila

Disneyfantasten

Citat från: TonyTonka skrivet 10 september 2022 kl. 00:44:55EDIT: Jo, just det, har jag ju sett 102 dalmatiner också, tror även jag sett 101 dalmatiner, men är inte säker, de är mycket bättre om jag minns rätt, var dock typ 15+ år sedan jag såg dem senast. ^^

Båda är dock enligt mig de enda som är bra, 101 Dalmatiner kom ut 1996 och 102 Dalmatiner kom ut 2000, tycker att man kunde ha stannat vid 102 Dalmatiner!

MOA

Citat från: TonyTonka skrivet 10 september 2022 kl. 03:01:46Provade förresten att söka på Miller Morris, och fick då bara fram någon brittisk Kidz Bop Hits-sångare, född 2008.
Vid 14 års ålder är man nog lite för gammal för att spela barnroller

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 10 september 2022 kl. 10:50:11Vid 14 års ålder är man nog lite för gammal för att spela barnroller
Det hjälper ju inte heller att man är britt.

TonyTonka

Citat från: MOA skrivet 10 september 2022 kl. 10:50:11Vid 14 års ålder är man nog lite för gammal för att spela barnroller
Inte nödvändigtvis, jag kom inte i målbrottet förän jag var 15
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

gstone

Nu får alla sluta vara så negativa >:(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Oskar

Citat från: gstone skrivet 10 september 2022 kl. 14:14:56Nu får alla sluta vara så negativa >:(
Vill du bli avstängd från forum igen. Daniel kommer inte bli glad om du håller på så att inte folk säger vad dom vill. Du bestämmer inte på denna forum det är Daniel Hofverberg som bestämmer.

gstone

gstone

Alla verkar ogilla den här filmen-

gstone

Stran Çetin var jättebra som den blå fen.

Lillefot

Såg precis filmen och... som förväntat var den "meh", vissa delar av handlingen var dock relativt bra och miljöerna är mycket fina.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Adam L

Jag blev besviken på Ser du stjärnan i det blå i den här filmen! De hoppar in mitt i sången och sjunger inte ens klart denn!

gstone

Nu finns Musiken från filmen på Spotify.