Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Personliga bekännelser

Startat av Adam, 11 juni 2022 kl. 01:35:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 13 september 2025 kl. 22:14:34är den nta dubb så dålig ? :-\

Eller vad har du emot den ? :'(
Jag tycker det är fel att dubba om en klassisk Disney-serie när originaldubbningen genomförts av KM Studio, jag kände mig så ledsen att jag helt enkelt inte ville se de omdubbade avsnitten på Disney+ utan väljer att spara dem till mycket senare istället.

Såhär är det, att ju nyare en produktion är desto onödigare känns det med en ny dubbning, det är exempelvis därför jag tycker man borde ha behållit KMs första dubbning av Tomtens Verkstad istället för att göra en ny.

Men som sagt, det borde ha räckt med att bara tilläggsdubba de tidigare odubbade avsnitten.

gstone

vad sverige och norge gjord till samerna är Sveriges stora skam i historiten , får mig nästan att skämmas över att vara svensk
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 13 september 2025 kl. 22:21:53Jag tycker det är fel att dubba om en klassisk Disney-serie när originaldubbningen genomförts av KM Studio, jag kände mig så ledsen att jag helt enkelt inte ville se de omdubbade avsnitten på Disney+ utan väljer att spara dem till mycket senare istället.

Såhär är det, att ju nyare en produktion är desto onödigare känns det med en ny dubbning, det är exempelvis därför jag tycker man borde ha behållit KMs första dubbning av Tomtens Verkstad istället för att göra en ny.

tänk om castingen är bättre än KMs 

Tycker på visa fronter den är det ;)
Därför vill jag inte klaga

gstone

Jag tänker se Djurexpressen på bio på söndag istället för Disney Junior Bioklubben

Skokaka

Jag vet att naturen kan vara grym, men efter att jag har hört ett skockande fakta om ett djur så tänker jag visst: "Skjut mig nu!"

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 26 september 2025 kl. 22:24:48Jag vet att naturen kan vara grym, men efter att jag har hört ett skockande fakta om ett djur så tänker jag visst: "Skjut mig nu!"
Shockande på vilket sätt? Dödligt eller? Hästhuvuden är roliga

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 26 september 2025 kl. 23:33:23Shockande på vilket sätt? Dödligt eller? Hästhuvuden är roliga
Även om havsuttrar är söta så vill du verkligen inte veta vad dom gör... :-\

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 27 september 2025 kl. 01:03:02Även om havsuttrar är söta så vill du verkligen inte veta vad dom gör... :-\
Bättre att titta på ett hästhuvud

Disneyfantasten

Även om många djur är söta så är det bäst att inte röra dem.

MOA

Igår fyllde min kompis 22 & jag skojade med att klippa in ett djurhuvud på hans huvud. Kan ni gissa vilket?

Fred

Citat från: MOA skrivet 27 september 2025 kl. 15:02:15Igår fyllde min kompis 22 & jag skojade med att klippa in ett djurhuvud på hans huvud. Kan ni gissa vilket?
Får eftersom han föddes 2003 och då var det fårets år i den kinesiska kalendern.

MOA

Citat från: Fred skrivet 27 september 2025 kl. 17:00:51Får eftersom han föddes 2003 och då var det fårets år i den kinesiska kalendern.
Nä inte Fåret Shaun utan en häst. Så roligt det var

Skokaka

Citat från: Fred skrivet 27 september 2025 kl. 17:00:51Får eftersom han föddes 2003 och då var det fårets år i den kinesiska kalendern.
Får? Jag trodde att det var getens år...

Fred

Citat från: Skokaka skrivet 27 september 2025 kl. 19:51:04Får? Jag trodde att det var getens år...
Tydligen kan det både tolkas som får och get.

Will Siv

Citat från: gstone skrivet  8 september 2025 kl. 19:30:39vänstern försöker bända allt som hänt i historien så att det ska på ett eller annat sätt handla om ras

det är jobbigt och slugt
För att det faktiskt gjorde det.
- what.