Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Personliga bekännelser

Startat av Adam, 11 juni 2022 kl. 01:35:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  4 juli 2023 kl. 20:49:18Blir man inte åksjuk om fåtöljerna rör sig under en hel långfilm...?
Det kan man nog säkert bli, Jag har dock aldrig blivit det men jag blir alltid lite trött efter filmer i det formatet speciellt långa actionfilmer.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  4 juli 2023 kl. 16:41:41I 4dx formatet när det gäller långfilmer så är det ingenmt som kommer ut genom skärmen eller så utan det är bara att det finns praktiska effekter i biosalongen plus då att fåtöljerna rör på sig.
Kommer något koma ut och röra vid min hud ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  4 juli 2023 kl. 21:17:09Kommer något koma ut och röra vid min hud ?
Ja, Möjligtvis kommer det spruta vatten men i alla fall på min lokala bio så går det att stänga av vattnet.

gstone

Trots vad jag tidagre sagt om henne så gillar jag Jennie Jahns som Moster Kate.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  4 juli 2023 kl. 21:40:46Trots vad jag tidagre sagt om henne så gillar jag Jennie Jahns som Moster Kate.

Och jag såg om Askungen 2 Drömmen Slår In under slutet av mars i år och insåg att Gudmoderns och Hertigens svenska röster i den filmen är bra.

gstone

Jag vet inte om jag är ett fan av Afrika :-\

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  4 juli 2023 kl. 21:00:43Det kan man nog säkert bli, Jag har dock aldrig blivit det men jag blir alltid lite trött efter filmer i det formatet speciellt långa actionfilmer.
Bäst & int titta i de formatet,jag skulle nog känna samma sak

gstone

MOA

Citat från: gstone skrivet  5 juli 2023 kl. 01:02:27Jag har dålig grammatik.
De var vi sett flera gånger på grund av dyslexi,inget som behöver förklaras

gstone

Jag är ett fan av många animerad filmer som anses som "Disney Rip Offs" som Anastasia , Tummelisa , Svanprinsessan  och Kampen om Camelot etc.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  5 juli 2023 kl. 22:24:13Jag är ett fan av många animerad filmer som anses som "Disney Rip Offs" som Anastasia , Tummelisa , Svanprinsessan  och Kampen om Camelot etc.

Samma här.

gstone

Jag vet inte hur man handlar på näter så pappa gör alltid det åt mig.

Och sen drar han av.

gstone

Jag aldrig sett Kampen om Camelot  på svensks i sin helt het bara klipp på youtube.

gstone

Ibland utamanar jag ödet med att se en film på svenska utan att veta rösterna.

Dock nästam alltid en film jag relativet säker på att jag kan få veta rösterna till efteråt.

I vissa fal finns röstarna redan på den här hemsidan så jag kan kolla dom när filmen är slut ;D

MOA

Citat från: gstone skrivet  6 juli 2023 kl. 23:09:51Ibland utamanar jag ödet med att se en film på svenska utan att veta rösterna.

Dock nästam alltid en film jag relativet säker på att jag kan få veta rösterna till efteråt.

I vissa fal finns röstarna redan på den här hemsidan så jag kan kolla dom när filmen är slut ;D
Dot & Myggan Keeto e en av få filmer där jag int känner igen en enda röst
Vet ni vilka som medverkar i dom lärorika Hugo spelen förutom Bert-Åke Varg,Hasse Jonsson & Staffan Thomeé?