Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Personliga bekännelser

Startat av Adam, 11 juni 2022 kl. 01:35:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 12 juli 2026 kl. 03:01:25Om du syftar på det engelska ordet för is, så håller jag inte med - isbitar kan nog inte vara vare sig onda eller goda... ;)
Näh 

köpte faktiskt just en ismaskin så tycker väldigt mycket om is just nu  ;D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Citat från: Anders M Olsson skrivet 12 juli 2026 kl. 06:33:10Det är lurigt med förkortningar som kan betyda flera olika saker, så det gäller att vara tydlig när det inte direkt framgår av sammanhanget.
Jag som sysslar en del med analogt fotografi och inskanning av negativen skulle också kunna säga att ICE är dåligt man vill ju ha odörda inskanningar av negativen där man själv kan bestämma allting från färgnyanser till beskärningar.

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 12 juli 2026 kl. 03:01:25Om du syftar på den amerikanska myndigheten, så håller jag helt med dig.

Om du syftar på det engelska ordet för is, så håller jag inte med - isbitar kan nog inte vara vare sig onda eller goda... ;)
Enbart en sak: Iskalla