Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Personliga bekännelser

Startat av Adam, 11 juni 2022 kl. 01:35:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Fred

När jag var liten trodde jag de flesta i USA var mörkhyade för att jag hade sett Space Jam.

gstone

Alltid undrar varför Törnrosas pappa heter Stefan

Är ju inte direkt så att filmen utspelar sig någon skandinaviskt land
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Adam Larsson

Citat från: gstone skrivet 17 augusti 2024 kl. 11:30:53Alltid undrar varför Törnrosas pappa heter Stefan

Är ju inte direkt så att filmen utspelar sig någon skandinaviskt land
Det namn som finns i hela världen inte bara i Skandinavien.

gstone

MOA

Jag skratt ihjäl mig åt Faster Fiffi när hon nämnde placeringskorten

gstone

När det handlar om en film man faktiskt kan se lagligt tycker jag rent av det är ondskefullt att streama grattis olagligt  :( >:(

Det är sånt som dåliga människor gör

Oskar

Citat från: gstone skrivet 17 augusti 2024 kl. 18:50:04När det handlar om en film man faktiskt kan se lagligt tycker jag rent av det är ondskefullt att streama grattis olagligt  :( >:(

Om streaming olagligt sajt då förlorar filmbolag intäkterna. Samma sak med sport många olagliga iptv t.ex iptv king som har också film och serier utan betala rättigheter innehavare t.ex SF och Warner Bros och andra filmbolag och tv bolaget och den påverkar idrotten negativt eftersom t.ex AIK och Hammarby och andra idrottsföreningar förlorar intäkterna från tv bolaget och streamingtjänster. Det är växter problem t.ex Viaplay har ekonomiska problem.

Lilla My

Citat från: gstone skrivet 17 augusti 2024 kl. 18:50:04När det handlar om en film man faktiskt kan se lagligt tycker jag rent av det är ondskefullt att streama grattis olagligt  :( >:(

Meh, håller inte med. Man kan göra det som en protest också.

Släng pengar på de företag/filmer/personer/serier/spel som förtjänar det, absolut, håller med. Kommer dock aldrig betala ett öre för att se Disney's live action-filmer t.ex.

gstone

Citat från: Lilla My skrivet 17 augusti 2024 kl. 19:36:41Meh, håller inte med. Man kan göra det som en protest också.

Släng pengar på de företag/filmer/personer/serier/spel som förtjänar det, absolut, håller med. Kommer dock aldrig betala ett öre för att se Disney's live action-filmer t.ex.
Om du inte vill betala för saker lev inte i ett kapitalistisk
Grej med kapitalism är att man betalar för varor och tjänster ::)

gstone

Citat från: Lilla My skrivet 17 augusti 2024 kl. 19:36:41Släng pengar på de företag/filmer/personer/serier/spel som förtjänar det, absolut, håller med. Kommer dock aldrig betala ett öre för att se Disney's live action-filmer t.ex.
Du är du lite ond >:(

Oskar

Citat från: gstone skrivet 17 augusti 2024 kl. 20:39:14Du är du lite ond >:(
Hen vet inte att är olagligt att titta på olagligt sajt om filmen och serier och sport och andra rättigheter. Om jag äger tv kanal skulle jag blir arg och stämmer sajt.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 17 augusti 2024 kl. 21:03:52Hen vet inte att är olagligt att titta på olagligt sajt om filmen och serier och sport och andra rättigheter. Om jag äger tv kanal skulle jag blir arg och stämmer sajt.
Du är sund

Lilla My

Citat från: Oskar skrivet 17 augusti 2024 kl. 21:03:52Hen vet inte att är olagligt att titta på olagligt sajt om filmen och serier och sport och andra rättigheter. Om jag äger tv kanal skulle jag blir arg och stämmer sajt.
Haha är mycket väl medveten om att det är olagligt att ladda upp filmer till nedladdning. Är dock inte olagligt att tanka ned kolla på det i privat syfte ;) Vilket jag gör med nöje om det är ett företag som Disney som redan badar i pengar.

gstone

Citat från: Lilla My skrivet 17 augusti 2024 kl. 21:33:32Haha är mycket väl medveten om att det är olagligt att ladda upp filmer till nedladdning. Är dock inte olagligt att tanka ned kolla på det i privat syfte ;) Vilket jag gör med nöje om det är ett företag som Disney som redan badar i pengar.
Måste jag läsa ditt svar ?

MOA

Så jag är en dålig & ondskefull människa? Kan inte hitta allt på lagligt sätt