Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Sonic the Hedgehog 3 (2024)

Startat av Steffan Rudvall, 9 augusti 2022 kl. 17:25:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 17 april 2024 kl. 13:12:02Någon annan som vill se Scratch & Grounder återvända i framtida Sonic film eller program?
Jag skulle vilja se dom igen, även om det känns omöjligt.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 23 april 2024 kl. 23:26:53Jag skulle vilja se dom igen, även om det känns omöjligt.
För en av dom ja

gstone

Nu är det officiellt att Keanu Reeves kommer göra rösten till Shadow the Hedgehog.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet 25 augusti 2024 kl. 18:55:33Nu är det officiellt att Keanu Reeves kommer göra rösten till Shadow the Hedgehog.
Undrar vem som dubbar honom, har ingen koll på dagens VA

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 25 augusti 2024 kl. 20:07:31Undrar vem som dubbar honom, har ingen koll på dagens VA
Jamil Drissi dubbar Shadow i Sonic Prime, så det lär nog bli honom.

gstone

Här första trailern dubbade till svenska 🇸🇪😀

Oskar

Citat från: gstone skrivet 27 augusti 2024 kl. 18:18:03Här första trailern dubbade till svenska 🇸🇪😀
Jag tror att Christian Hedlund kommer tillbaka som sonic. Eftersom det är slaskdubbning för trailern. Slaskdubbning är inte riktigt dubbning utan för reklam och trailern.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 27 augusti 2024 kl. 18:24:49Jag tror att Christian Hedlund kommer tillbaka som sonic. Eftersom det är slaskdubbning för trailern. Slaskdubbning är inte riktigt dubbning utan för reklam och trailern.
Kul fakta

Will Siv

- what.

gstone

PatoskyeIII

@Christian Hedlund är den bästa Sonic blir han utbytt så förstör de hela den franchisen.

gorehound

Hoppas verkligen att Christian inte har blivit utbytt

MOA

Sabelöga

Fast det är väll Christian i trailern? Eller?
Houba !

Simon Axelsson

Redan utfört ~60 biobesök 2025.