Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Sonic the Hedgehog 3 (2024)

Startat av Steffan Rudvall, 9 augusti 2022 kl. 17:25:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: PatoskyeIII skrivet 27 augusti 2024 kl. 22:24:58@Christian Hedlund är den bästa Sonic blir han utbytt så förstör de hela den franchisen.
Han är ju till och med o trailern 🙄😅
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Skokaka

Nåja, den kom ju ÄNTLIGEN ut igår, men nu har jag direkt sett trailern. Och vad bra, så den kommer ut i denna år i hela fall. Ser ut som ett stort år för ikoniska djurkaraktärer, verkligen. :D 

Nu när Knuckles är god så ser vi honom, Sonic och Tails som en trio. Och tydligen så kommer Robotnik att hjälpa Sonic i denna. (Inte så konstigt, han HAR ju samarbetat med Sonic för tillfället några gånger förut.) Och nu så vet vi att han fortfarande lever, vilket är bra, för själva karaktären är ju fortfarande vid liv i spelen. 

Fast... Kommer inte Shadow att vara typ som ett klon utav Knuckles i den förra filmen? ??? Nåja, dock så är ju Knuckles reformerad, medan Shadow är en anti-hjälte... Blir dock udda att ha en anti-hjälte med i en film, i hela fall. För han är ju inte på någons sida egentligen. Undrar hur de kommer att hantera honom i denna filmen. 

Hoppas dock att varken Robotnik eller Shadow dör (båda karaktärerna lever annars för övrigt)... Eller ja, tvivlar dock på att någon kommer att dö, för övrigt. ;) 

Och i den andra filmen så tycker Sonic att glass med strössel är konstigt, och plus så dissar han filmen Snow Dogs... Låt mig gissa, han kommer att dissa ananas på pizza i denna? ::) Jag tycker att denna pizzan har för mycket hat och att dissa den har hänt för mycket, så det borde nog inte hända. 

Jag vet dock att filmerna är typ non-canon till spelen, då de tar plats i Mobius, medan filmerna tar fortfarande plats i en stad. Men ändå, det är ändå detta med hur karaktärerna kommer att spelas eller vad deras öden blir som jag blir osäker över... 

Och om denna franchisen kommer att få många uppföljare, då borde de väl, som i de två förra, göra en sneak peek i slutet om vilken eller vilka karaktärer kommer att vara med i nästa film. 

Annars så, ser lika bra ut som de två första filmerna. :)

Skokaka

Citat från: Will Siv skrivet 27 augusti 2024 kl. 21:37:22Kommer Amy vara med ???
Jag har sett en bild av att de gjorde en reveal om hennes design, men... Vet inte hur hon kommer att få plats i denna, på grund utav trailern. Får dock hoppas på att de gör en sneak peek i slutet som i de två förra och visar henne där så att man vet i förväg.

Skokaka

Citat från: Skokaka skrivet 28 augusti 2024 kl. 22:05:00Nåja, den kom ju ÄNTLIGEN ut igår, men nu har jag direkt sett trailern. Och vad bra, så den kommer ut i denna år i hela fall. Ser ut som ett stort år för ikoniska djurkaraktärer, verkligen. :D

Nu när Knuckles är god så ser vi honom, Sonic och Tails som en trio. Och tydligen så kommer Robotnik att hjälpa Sonic i denna. (Inte så konstigt, han HAR ju samarbetat med Sonic för tillfället några gånger förut.) Och nu så vet vi att han fortfarande lever, vilket är bra, för själva karaktären är ju fortfarande vid liv i spelen.

Fast... Kommer inte Shadow att vara typ som ett klon utav Knuckles i den förra filmen? ??? Nåja, dock så är ju Knuckles reformerad, medan Shadow är en anti-hjälte... Blir dock udda att ha en anti-hjälte med i en film, i hela fall. För han är ju inte på någons sida egentligen. Undrar hur de kommer att hantera honom i denna filmen.

Hoppas dock att varken Robotnik eller Shadow dör (båda karaktärerna lever annars för övrigt)... Eller ja, tvivlar dock på att någon kommer att dö, för övrigt. ;)

Och i den andra filmen så tycker Sonic att glass med strössel är konstigt, och plus så dissar han filmen Snow Dogs... Låt mig gissa, han kommer att dissa ananas på pizza i denna? ::) Jag tycker att denna pizzan har för mycket hat och att dissa den har hänt för mycket, så det borde nog inte hända.

Jag vet dock att filmerna är typ non-canon till spelen, då de tar plats i Mobius, medan filmerna tar fortfarande plats i en stad. Men ändå, det är ändå detta med hur karaktärerna kommer att spelas eller vad deras öden blir som jag blir osäker över...

Och om denna franchisen kommer att få många uppföljare, då borde de väl, som i de två förra, göra en sneak peek i slutet om vilken eller vilka karaktärer kommer att vara med i nästa film.

Jo, förresten, hoppas att karaktärerna kommer att få behålla sina röster, också. Är det Jamil Drissi som är Shadow i denna trailern, förresten?

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 28 augusti 2024 kl. 22:05:00Nåja, den kom ju ÄNTLIGEN ut igår, men nu har jag direkt sett trailern. Och vad bra, så den kommer ut i denna år i hela fall. Ser ut som ett stort år för ikoniska djurkaraktärer, verkligen. :D

Fast... Kommer inte Shadow att vara typ som ett klon utav Knuckles i den förra filmen? ??? Nåja, dock så är ju Knuckles reformerad, medan Shadow är en anti-hjälte... Blir dock udda att ha en anti-hjälte med i en film, i hela fall. För han är ju inte på någons sida egentligen. Undrar hur de kommer att hantera honom i denna filmen.

Och i den andra filmen så tycker Sonic att glass med strössel är konstigt, och plus så dissar han filmen Snow Dogs... Låt mig gissa, han kommer att dissa ananas på pizza i denna? ::) Jag tycker att denna pizzan har för mycket hat och att dissa den har hänt för mycket, så det borde nog inte hända.

Kommer se den när den släpps så är trilogin komplett

gstone

Kommer Deb bara visas op svenska på bio ?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 29 augusti 2024 kl. 09:14:51Kommer Deb bara visas op svenska på bio ?
Det får du lov att fråga distributören om, vi "vanliga dödliga" har inget sätt att kunna se det så här långt i förväg. :)

gstone

Citat från: Skokaka skrivet 28 augusti 2024 kl. 22:08:33Jag har sett en bild av att de gjorde en reveal om hennes design, men... Vet inte hur hon kommer att få plats i denna, på grund utav trailern. Får dock hoppas på att de gör en sneak peek i slutet som i de två förra och visar henne där så att man vet i förväg.
Den är fan gjord  ;)

gstone

Bilden på Amy är fake, inte officiell

Tyvärr kommer hon nog inte vara med.

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 29 augusti 2024 kl. 09:14:51Kommer Deb bara visas op svenska på bio ?
Svårt att tro. Paramount Sverige har ju publicerat en odubbad trailer också.
Redan utfört ~60 biobesök 2025.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 29 augusti 2024 kl. 09:25:53Det får du lov att fråga distributören om, vi "vanliga dödliga" har inget sätt att kunna se det så här långt i förväg. :)
Jag väntar med att fråga tills närmare premiären ;)

Skokaka

Citat från: gstone skrivet 29 augusti 2024 kl. 09:26:48Den är fan gjord  ;)
Skit, trodde att den var riktig, vad sjutton... Men i hela fall, osäker på vad hon skulle göra i filmen, dock. Kanske det är trots allt tänkt att bara vara tre filmer, förutom om de som sagt gör en sneak peek i slutet med Amy eller någon annan i den.

Skokaka

Citat från: Skokaka skrivet 28 augusti 2024 kl. 22:08:33Jag har sett en bild av att de gjorde en reveal om hennes design, men... Vet inte hur hon kommer att få plats i denna, på grund utav trailern. Får dock hoppas på att de gör en sneak peek i slutet som i de två förra och visar henne där så att man vet i förväg.
Nu när jag såg den revealen igen så var det tydligen i den FJÄRDE filmen som hon skulle vara med i. Då så har de förstås redan förberett ännu en uppföljare efter denna, som inte är ute än. Bilden av Amy såg för verklig ut och stämmer överens med designen på de andra karaktärerna. Så en sneak peek av henne i slutet i trean är nog som sagt vad jag förutspår.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  5 september 2024 kl. 22:32:30Nu när jag såg den revealen igen så var det tydligen i den FJÄRDE filmen som hon skulle vara med i. Då så har de förstås redan förberett ännu en uppföljare efter denna, som inte är ute än. Bilden av Amy såg för verklig ut och stämmer överens med designen på de andra karaktärerna. Så en sneak peek av henne i slutet i trean är nog som sagt vad jag förutspår.
4 filmer! Innan 3:an ens har släppts, denna filmserie är galen!

BPS

Frukta ej, Christian Hedlund kommer självklart att reprisera sin roll som Sonic han står även för översättningen av denna film.

1man20voices_igs.jpg