Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Filmer och TV serier (Som är nya)

Startat av moviefan, 6 januari 2023 kl. 17:17:45

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

moviefan

Jag kan rekommendera nya serien Nattryttarna, den är verkligen sevärd.  Den är dessutom baserad på en verklig händelse. Finns på tv4 play, även cmore.

I denna tråd kan vi tipsa om nya serier och filmer.  ;) 

moviefan

Kommer i kväll eller i helgen se Wolf Totem 2015, den verkar mycket lovande. Den ser bra ut på trailern, musiken av James Horner är mycket bra.

Monsieur Hulot

Citat från: moviefan skrivet  6 januari 2023 kl. 17:17:45Jag kan rekommendera nya serien Nattryttarna, den är verkligen sevärd.  Den är dessutom baserad på en verklig händelse. Finns på tv4 play, även cmore.

I denna tråd kan vi tipsa om nya serier och filmer.  ;)
Jonas Karlsson gör en bra men mycket obehaglig insats som den onde ridläraren Tommy Lund. Nu var det ganska länge sedan jag serien, men jag minns den som riktigt bra!