Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Sorgligatråden

Startat av Historielektions Soveren, 20 januari 2023 kl. 14:37:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 16 juni 2023 kl. 19:50:53Så... Min mamma har en svullen arm, och hon har så ont, detta har hänt i månader. När hon går eller står så kommer smärtan efter typ en minut. När vi återvände hem från vår senaste resa så ramlade hon rakt på den svullna armen! Hon har också vårtor i det högra bröstet. Hon är nu i sjukhuset sedan denna månaden, och de kollade och hon bröt sin rygg eftersom hon snubblade. Och de kallade på läkare idag, och när jag kom på besök så bekräftade de till mig att vårtorna på hennes bröst är bröstcancer! :'(
Nästan som när jag förlora min morsa

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 16 juni 2023 kl. 20:04:32Nästan som när jag förlora min morsa
Vänta, va?! Tråkigt att höra. :'(

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 16 juni 2023 kl. 20:05:38Vänta, va?! Tråkigt att höra. :'(
De va 14 år sen nu men hon gick bort i en hemsk cancer alldeles för tidigt...

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 16 juni 2023 kl. 20:15:59De va 14 år sen nu men hon gick bort i en hemsk cancer alldeles för tidigt...
Gud, vad jag hatar cancer! :(

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 16 juni 2023 kl. 20:18:40Gud, vad jag hatar cancer! :(
Vem gör int?Hoppas att jag int får bröstcancer

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 16 juni 2023 kl. 20:28:59Vem gör int?Hoppas att jag int får bröstcancer
Ska be att du inte får det.

Disneyfantasten

Jag är glad att jag som är kille/man aldrig kommer få bröstcancer men jag tycker verkligen synd om alla tjejer/kvinnor som får det, det är aldrig positivt att drabbas av bröstcancer eller cancer överhuvudtaget.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 16 juni 2023 kl. 20:44:36Jag är glad att jag som är kille/man aldrig kommer få bröstcancer men jag tycker verkligen synd om alla tjejer/kvinnor som får det, det är aldrig positivt att drabbas av bröstcancer eller cancer överhuvudtaget.
Som man drabbas man av prostatacancer istället

Erika

Citat från: MOA skrivet 16 juni 2023 kl. 20:15:59De va 14 år sen nu men hon gick bort i en hemsk cancer alldeles för tidigt...
Riktigt ledsamt att höra. :'(

Citat från: Disneyfantasten skrivet 16 juni 2023 kl. 20:44:36Jag är glad att jag som är kille/man aldrig kommer få bröstcancer men jag tycker verkligen synd om alla tjejer/kvinnor som får det, det är aldrig positivt att drabbas av bröstcancer eller cancer överhuvudtaget.
Män kan få bröstcancer (skådespelaren Kjell Wilhelmsen fick bröstcancer, t. ex.), men det är ovanligt.

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 16 juni 2023 kl. 20:56:43Som man drabbas man av prostatacancer istället

Det får vi hoppas att jag slipper.

Skokaka

Håller med. :(

Lilla My

Citat från: Disneyfantasten skrivet 16 juni 2023 kl. 20:44:36Jag är glad att jag som är kille/man aldrig kommer få bröstcancer
Män kan absolut få bröstcancer. Ni har fortfarande körtlar. Men ja, det är ovanligt.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 17 juni 2023 kl. 22:51:27Väldigt trist :'(

thttps://www.moviezine.se/nyheter/elementart-kan-bli-pixars-storsta-flopp-nagonsin

Tänk om filmen inte går på bio i sverige ? :-\
Den kommer garanterat gå upp på bio, flopp eller ej. 
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Steffan Rudvall

Citat från: Simon Axelsson skrivet 17 juni 2023 kl. 22:57:04Den kommer garanterat gå upp på bio, flopp eller ej.
Menar han inte egentligen "Tänk om filmen inte går bra på bio i sverige ?"