Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Sorgligatråden

Startat av Historielektions Soveren, 20 januari 2023 kl. 14:37:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jabberjaw

Citat från: gstone skrivet 31 juli 2023 kl. 00:19:21Min tunga har gjort ont i flera.

Dem gör riktigt ont.

Och nu kan jag inte ens äta mina favorit snacks längre  :( :'(
:o ;D Haha vad tusan. Vilka är dina favorit snacks? Älskar själv dessa

https://www.olw.se/product/cheez-crunchers-flamin-hot-21x225g/

Och

https://www.estrella.se/produkter/vastkustchips-graddfil-lok/

Men också en gammal smak som syns på bild
https://store.approvedfood.co.uk/snacks/pringles_xtreme_exploding_cheese_and_chilli_150g-32286-p?pid=32286

Mathilda Gustafsson

Jag tycker det är jättesynd att Musses Jul i Ankeborg och En extremt Långben film finns! Jag vill ju att Roxanne och Max ska vara tillsammans!

Disneyfantasten

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 31 juli 2023 kl. 02:00:14Jag tycker det är jättesynd att Musses Jul i Ankeborg och En extremt Långben film finns! Jag vill ju att Roxanne och Max ska vara tillsammans!

I En Extremt Långbent Film medverkar inte Roxanne överhuvudtaget.

Men i Musses Jul i Ankeborg har Max en annan flickvän som heter Mona, vilket jag tycker är synd.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 31 juli 2023 kl. 07:14:17I En Extremt Långbent Film medverkar inte Roxanne överhuvudtaget.

Men i Musses Jul i Ankeborg har Max en annan flickvän som heter Mona, vilket jag tycker är synd.
Hade dom int svårt att animera Roxanne?Därav anledningen till att int medverka i nåt annat efter Långben filmen

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 31 juli 2023 kl. 09:37:34Hade dom int svårt att animera Roxanne?Därav anledningen till att int medverka i nåt annat efter Långben filmen
Hon medverkade iallafall i Hos Musse, dessutom var Disney inte vana vid datoranimation då.

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 31 juli 2023 kl. 09:37:34Hade dom int svårt att animera Roxanne?Därav anledningen till att int medverka i nåt annat efter Långben filmen
Det är delvis sant, att de hade svårt att animera henne det gäller ju dock bara för Musses Jul i Ankeborg medans man på senare helt enkelt inte har gjort något med karaktären överhuvudtaget. Det vill säga om man inte räknar easter egget i DuckTales.

Mathilda Gustafsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 31 juli 2023 kl. 07:14:17I En Extremt Långbent Film medverkar inte Roxanne överhuvudtaget.

Om man bara hade haft Janne Långben the Movie och Hos Musse hade det varit en fin kärlekshistoria men nu är det istället en historia där Max blir kär i varenda tjej han träffar speciellt i En Extremt Långbent Film.

Disneyfantasten

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 31 juli 2023 kl. 18:41:55Om man bara hade haft Janne Långben the Movie och Hos Musse hade det varit en fin kärlekshistoria men nu är det istället en historia där Max blir kär i varenda tjej han träffar speciellt i En Extremt Långbent Film.

Fast i En Extremt Långbent Film blir Max aldrig kär i någon överhuvudtaget så Roxanne blir aldrig utbytt på något sätt i den filmen, däremot blir PJ ihop i tjej med basker, dessutom blir Långben ihop med Sylvia Marpole.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 31 juli 2023 kl. 19:41:31Fast i En Extremt Långbent Film blir Max aldrig kär i någon överhuvudtaget så Roxanne blir aldrig utbytt på något sätt i den filmen, däremot blir PJ ihop i tjej med basker, dessutom blir Långben ihop med Sylvia Marpole.
Kär är väl att överdriva men man kan ju inte undvika att han faktiskt flörtar med tjejer i den filmen.

MOA

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 31 juli 2023 kl. 18:41:55Om man bara hade haft Janne Långben the Movie och Hos Musse hade det varit en fin kärlekshistoria men nu är det istället en historia där Max blir kär i varenda tjej han träffar speciellt i En Extremt Långbent Film.
Max & Roxanne gjorde slut!

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 31 juli 2023 kl. 20:46:33Max & Roxanne gjorde slut!
Inte enligt Hos Musse och DuckTales rebooten.

Skokaka

Citat från: gstone skrivet 31 juli 2023 kl. 00:19:21Min tunga har gjort ont i flera.

Dem gör riktigt ont.

Och nu kan jag inte ens äta mina favorit snacks längre  :( :'(
Aj. Detta påminner mig, jag har känt en liknande smärta förut... :-\

Skokaka

Man kan nog annars låtsas att Roxanne och Mona är samma karaktär, men de bara gjorde så att hon bytte namn och utseende.

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet 31 juli 2023 kl. 20:57:31Man kan nog annars låtsas att Roxanne och Mona är samma karaktär, men de bara gjorde så att hon bytte namn och utseende.

Rösterna är iallafall detsamma på engelska.

Dessutom kan jag lyfta en positiv sak med karaktären Mona: den svenska rösten Frida Nilsson är ypperligt bra i den rollen, hon skulle mycket väl kunna fungera som Roxanne också.

moviefan

Det är mycket sorgligt och tråkigt det som hände på Gröna Lund.  :'(