Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Sorgligatråden

Startat av Historielektions Soveren, 20 januari 2023 kl. 14:37:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Lillefot

Citat från: gstone skrivet 27 september 2023 kl. 18:50:0515 och nu ska hon avlivas :'( :'( :'( :'(
Jag delar din sorg, det är aldrig roligt att bli av med ett älskat husdjur.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Skokaka

Citat från: Lillefot skrivet 27 september 2023 kl. 20:02:30Jag delar din sorg, det är aldrig roligt att bli av med ett älskat husdjur.
Samma här. :(

gstone

För några år sedan dog en tjej på min dalgiga verksamhet under julovet :(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 28 september 2023 kl. 12:57:57För några år sedan dog en tjej på min dalgiga verksamhet under julovet :(
Det var tråkigt, framförallt med tanke på att det var just en tjej...

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 28 september 2023 kl. 13:00:27Det var tråkigt, framförallt med tanke på att det var just en tjej...
Hon var 31 :'(

Disneyfantasten

Grimner

För ungefär en timme sedan avled den legendariske skådespelaren Sir Michael Gambon, mest känd som Albus Dumbledore i de sista sex Harry Potter-filmerna. :'(
Piratkopiering är inte stöld - det är bevarande!
Stöld innebär förstörelse och förlust. Digital duplicering är skapande, och möjliggör för alla, oavsett bakgrund eller resurser, att ta del av livets mångfald. Det är inte bara etiskt, utan en ren dygd.
Tack till alla som fildelar. Ni är hjältar.

Simon Axelsson

Citat från: Grimner skrivet 28 september 2023 kl. 14:49:27För ungefär en timme sedan avled den legendariske skådespelaren Sir Michael Gambon, mest känd som Albus Dumbledore i de sista sex Harry Potter-filmerna. :'(
Fan, vad synd! 
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Mathilda Gustafsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 28 september 2023 kl. 13:00:27Det var tråkigt, framförallt med tanke på att det var just en tjej...
Vadå just en tjej? Det är sorgligt när vem som helst dör om det inte är en riktigt hemsk person

gstone

Nu har pappa och min syster åkte iväg för att avliva vår katt.

Min syster grätt så himla mycket :( :'( :'(

Det var hemskt att se henne så ledsen.

gstone

Citat från: Grimner skrivet 28 september 2023 kl. 14:49:27För ungefär en timme sedan avled den legendariske skådespelaren Sir Michael Gambon, mest känd som Albus Dumbledore i de sista sex Harry Potter-filmerna. :'(
Han var väldigt duktig.

Har ni sett Paddington ?

gstone

gstone

Jag är jätte orolig över två av mina vänner :'(

gstone

Förhandlingarna mellan Screen Actors Guild och filmbolagen har brutit ner 😫😩😩🥺😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

gstone

Elon Musk ska stänga av Twitter för hele Europa 😱😰😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭