Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Sorgligatråden

Startat av Historielektions Soveren, 20 januari 2023 kl. 14:37:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 11 juli 2024 kl. 11:45:13Min morsa dog 10 månader innan sin födelsedag så hon blev bara 43 år
Morfar dog en månad innan sin födelsedag så han blev 93 år
Farfar dog 5 månader innan sin födelsedag så han blev 90 år
Ingen i min släkt verkar ha dött efter födelsedagen
Och min biologiska moster gick bort 1994, INNAN jag fick träffa och lära känna henne ordentligt, hon blev ju inte särskilt gammal.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 11 juli 2024 kl. 11:51:08Och min biologiska moster gick bort 1994, INNAN jag fick träffa och lära känna henne ordentligt, hon blev ju inte särskilt gammal.
Sjukdom eller?

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 11 juli 2024 kl. 15:09:56Sjukdom eller?
Kanske det, min mamma kände henne bäst så jag tror hon har ett bättre svar, ska så småningom dubbelkolla med henne.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 11 juli 2024 kl. 11:51:08Och min biologiska moster gick bort 1994, INNAN jag fick träffa och lära känna henne ordentligt, hon blev ju inte särskilt gammal.
Jag är jätte ledsen för dig😭😭😭😭😭😭😭😭😭
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet 11 juli 2024 kl. 16:46:54Jag är jätte ledsen för dig😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Min gammelmormor gick bort 3 år innan jag föddes, hon träffade mina syskon en gång innan hon dog troligen

gstone

Citat från: MOA skrivet 11 juli 2024 kl. 17:30:52Min gammelmormor gick bort 3 år innan jag föddes, hon träffade mina syskon en gång innan hon dog troligen
Det kan jag inte Vera lika ledsen över 

gstone

Trump blev skjuten i natt 😟😓

Vilket kommer leda till att han vinner valet 😣😖😩🙁

https://www.dn.se/varlden/bjorn-af-kleen-kulan-dodade-inte-trump-men-avgjorde-den-valet/

gstone

Det verkar som reboten på Darkwing Duck möjligen kan ha lagts ner.

gstone

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 18 juli 2024 kl. 11:49:50Det verkar som roboten på Darkwing Duck möjligen kan ha lagts ner.
Roboten...? Nu förstår jag faktiskt inte vad det är för robot du pratar om...?

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 18 juli 2024 kl. 17:21:10Roboten...? Nu förstår jag faktiskt inte vad det är för robot du pratar om...?
vill du källor ?

Den hann i göras , men den var i produktion ;)

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 18 juli 2024 kl. 17:21:10Roboten...? Nu förstår jag faktiskt inte vad det är för robot du pratar om...?
Han menar rebooten som utifrån vad jag sett inte finns en svensk översättning av

Steffan Rudvall

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 juli 2024 kl. 17:32:15Är du säker på att det där faktiskt är konceptbilder? Det ser ju ut att vara AI genererat.
sluta >:(