Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Sorgligatråden

Startat av Historielektions Soveren, 20 januari 2023 kl. 14:37:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

nu är jag inte ledsen längre
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: Skokaka skrivet  3 oktober 2024 kl. 23:42:22Någon turkisk/grekisk ö. Den tillhör ingen land, och det vore säkert att vara där. Dock så finns det någon farlig fisk i stranden. Plus så fanns det många jobbiga myggor som kan ta sig in i lägenheten...
Menar du Cypern? Äger du lägenhet så bör väl ingen kunna ta den ifrån dig?

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  4 oktober 2024 kl. 10:39:26Menar du Cypern? Äger du lägenhet så bör väl ingenkunnata den ifrån dig?
Bra ihopskrivning där

Skokaka

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  4 oktober 2024 kl. 10:39:26Menar du Cypern? Äger du lägenhet så bör väl ingen kunna ta den ifrån dig?
Har jag glömt att svara på detta?... Men i hela fall, jo, det är Cypern jag menar. Men jag förstår inte, det bara blev som så att jag inte ägde den längre...

Skokaka

Jag är orolig om vårt Internet försvinner idag eller imorgon... Eller för övrigt. Om det blir permanent och den inte kommer tillbaka så kommer jag garanterat att 100% döda mig själv!

Steffan Rudvall

Citat från: Skokaka skrivet 10 oktober 2024 kl. 20:54:07Jag är orolig om vårt Internet försvinner idag eller imorgon... Eller för övrigt. Om det blir permanent och den inte kommer tillbaka så kommer jag garanterat att 100% döda mig själv!
Om vårt internet försvinner? Menar du då din privata internetuppkoppling eller att internet skulle försvinna helt i hela världen? Det sistnämnda är ju ingenting man behöver gå omkring och oroa sig för.

Skokaka

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 oktober 2024 kl. 21:21:46Om vårt internet försvinner? Menar du då din privata internetuppkoppling eller att internet skulle försvinna helt i hela världen? Det sistnämnda är ju ingenting man behöver gå omkring och oroa sig för.
Typ det andra. Så du menar att det skulle inte hända?

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 10 oktober 2024 kl. 20:54:07Jag är orolig om vårt Internet försvinner idag eller imorgon... Eller för övrigt. Om det blir permanent och den inte kommer tillbaka så kommer jag garanterat att 100% döda mig själv!
Jag också, kan inte överleva utan internet

TonyTonka

En sorglig sak som hänt är att vår granne tvingades att avliva sin hund, som var bror till våran hund.  :'(
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

Steffan Rudvall

Citat från: Skokaka skrivet 10 oktober 2024 kl. 21:24:29Typ det andra. Så du menar att det skulle inte hända?
Det är inget som bara kan hända sådär...

Elios

Idag så var vi tvungna att avliva våran hund och han var väldigt gullig att gosa med och vi har haft honom lika länge som jag varit medlem här. 15 år och det känns som det var igår man åkte till Ängelholm och hämtade upp honom. Det gör mest ont att tänka på att man aldrig kommer få se honom igen. :'(

Tänker att jag själv funderar på att skaffa en katt istället inom snar framtid. 🐱

Citat från: TonyTonka skrivet 10 oktober 2024 kl. 22:23:37En sorglig sak som hänt är att vår granne tvingades att avliva sin hund, som var bror till våran hund.  :'(
Feel ya, bro!  👎

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 oktober 2024 kl. 22:29:09Det är inget som bara kan hända sådär...
Vi avlivade Kitty föra hösten :'( :'(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Nej, låt bli det!

TonyTonka

Citat från: Elios skrivet 10 oktober 2024 kl. 22:36:23Idag så var vi tvungna att avliva våran hund och han var väldigt gullig att gosa med och vi har haft honom lika länge som jag varit medlem här. 15 år och det känns som det var igår man åkte till Ängelholm och hämtade upp honom. Det gör mest ont att tänka på att man aldrig kommer få se honom igen. :'(

Tänker att jag själv funderar på att skaffa en katt istället inom snar framtid. 🐱
Feel ya, bro!  👎
Jag vet hur det känns, vår förra hund fick också avlivas. Det var visserligen 7 år sedan, men jag saknar henne fortfarande ibland.
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

MOA

Citat från: Elios skrivet 10 oktober 2024 kl. 22:36:23Idag så var vi tvungna att avliva våran hund och han var väldigt gullig att gosa med och vi har haft honom lika länge som jag varit medlem här. 15 år och det känns som det var igår man åkte till Ängelholm och hämtade upp honom. Det gör mest ont att tänka på att man aldrig kommer få se honom igen. :'(

Feel ya, bro!  👎
Mycket lättare med katt än hund & min katt avlivades i somras, det händer