Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Sorgligatråden

Startat av Historielektions Soveren, 20 januari 2023 kl. 14:37:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  3 februari 2024 kl. 11:38:23Hur kan det vara både och? Är han i verkligheten eller online? Nåja...

Jag har dock blockat min fake kompis, hoppas att hen inte skapar nya konton för att fortsätta, dock...
Bara ett exempel, Hege
Citat från: Skokaka skrivet  3 februari 2024 kl. 11:40:05Vill bara 100% göra detta mot hen:
https://www.youtube.com/watch?v=mjNnGVVzb5Y&pp=ygUSY2hva2Ugb24geW91ciBsaWVz
Rätt åt Bubsy Ärslet!

gstone

Citat från: MOA skrivet  3 februari 2024 kl. 13:28:23Bara ett exempel, HegeRätt åt Bubsy Ärslet!
Jag kan nog hålla med där ;D👍
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Det är en jätte trevlig personal på min dagliga verksamhet och imorgon är hennes sista dag :'( :'(

Hon ska sluta jobba och resa till en masa olika länder över hela världen.

Jag tänker ge en presenter som tack :)

MOA

Citat från: gstone skrivet  8 februari 2024 kl. 23:38:46Det är en jätte trevlig personal på min dagliga verksamhet och imorgon är hennes sista dag :'( :'(

Hon ska sluta jobba och resa till en masa olika länder över hela världen.

Jag tänker ge en presenter som tack :)
Intressant omväxling

gstone

gstone

Jag vill livrädd nyss 😱😳

Lillefot

Citat från: gstone skrivet 11 februari 2024 kl. 01:34:52Jag vill livrädd nyss 😱😳
För vadå, om det är ok att fråga?
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

gstone

Citat från: Lillefot skrivet 11 februari 2024 kl. 01:37:32För vadå, om det är ok att fråga?
Jag och mamma trodde att pappa hade blivit jätte sjuk som i December 🫣😰

Det visades sig att han bara hade ramlat i trappan 😮�💨

Gustav Jonsson

Nej så sorgligt det är som har hänt med det svenska skolsystemet! Mitt syskonbarn berättade häromdagen för mig att de lärt sig att Saharaöknen inte är världens största öken utan något så dumt som att Antarktis skulle vara det!

MOA

Citat från: Gustav Jonsson skrivet 14 februari 2024 kl. 18:27:50Nej så sorgligt det är som har hänt med det svenska skolsystemet! Mitt syskonbarn berättade häromdagen för mig att de lärt sig att Saharaöknen inte är världens största öken utan något så dumt som att Antarktis skulle vara det!
Bullshit! Antarktis är inget mer än en stor snööken, kan lärarna inte hålla koll på sina grejer? Vilken pajas har kommit på det där? Tur att jag sluta skolan för att aldrig återvända

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 14 februari 2024 kl. 19:20:21Bullshit! Antarktis är inget mer än en stor snööken, kan lärarna inte hålla koll på sina grejer? Vilken pajas har kommit på det där? Tur att jag sluta skolan för att aldrig återvända
Trots att Antarktis inte stämmer in på den traditionella betydelsen av öken är det enligt vetenskapen en så kallad köldöken och på så vis även världens största ökenområde. Saharaöknen är då världens största öken i traditionell betydelse.

Disneyfantasten

En sorglig alla hjärtans dag för mig idag för jag har varit sjuk och inte kunnat gå till Mobilia som ligger nära min dagliga verksamhet då jag behövt stanna hemma från den i veckan för att jag varit förkyld, denna vecka är förstört, för denna vecka var både fettisdagen och alla hjärtans dag, igår fick jag en semla istället för två som jag brukar när jag går in i Mobilia nära min dagliga verksamhet och köper till fikat, samma med alla hjärtans dag när jag köper vaniljhjärtan, det är bland de få dagar på året som jag äter söta saker på vardagar, och det är ett helt år till nästa alla hjärtans dag så jag kan få vaniljhjärtan igen...  :'(

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 februari 2024 kl. 19:59:45En sorglig alla hjärtans dag för mig idag för jag har varit sjuk och inte kunnat gå till Mobilia som ligger nära min dagliga verksamhet då jag behövt stanna hemma från den i veckan för att jag varit förkyld, denna vecka är förstört, för denna vecka var både fettisdagen och alla hjärtans dag, igår fick jag en semla istället för två som jag brukar när jag går in i Mobilia nära min dagliga verksamhet och köper till fikat, samma med alla hjärtans dag när jag köper vaniljhjärtan, det är bland de få dagar på året som jag äter söta saker på vardagar, och det är ett helt år till nästa alla hjärtans dag så jag kan få vaniljhjärtan igen...  :'(
Jag har ett vaniljhjärta, är Mobilia skapat av LycaMobile?

Lillefot

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 februari 2024 kl. 19:59:45En sorglig alla hjärtans dag för mig idag för jag har varit sjuk och inte kunnat gå till Mobilia som ligger nära min dagliga verksamhet då jag behövt stanna hemma från den i veckan för att jag varit förkyld, denna vecka är förstört, för denna vecka var både fettisdagen och alla hjärtans dag, igår fick jag en semla istället för två som jag brukar när jag går in i Mobilia nära min dagliga verksamhet och köper till fikat, samma med alla hjärtans dag när jag köper vaniljhjärtan, det är bland de få dagar på året som jag äter söta saker på vardagar, och det är ett helt år till nästa alla hjärtans dag så jag kan få vaniljhjärtan igen...  :'(
Absolut trist att få höra det, käre kompis.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 14 februari 2024 kl. 20:01:01Jag har ett vaniljhjärta, är Mobilia skapat av LycaMobile?
Mobilia är ett shoppingcenter här i Malmö där det äldsta delarna består av en gammal textilfabrik.

Men man förstår ju att folk som inte bor i Malmö inte förstår vad Mobilia.