Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Sorgligatråden

Startat av Historielektions Soveren, 20 januari 2023 kl. 14:37:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Lillefot skrivet 15 november 2024 kl. 19:01:08Aj då, det var tråkigare. Då får jag ändå önska dig lycka till så gott det går tills vidare.
tack
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Simon Axelsson

Allan Svensson har gått bort. :'(
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Lillefot

Citat från: Simon Axelsson skrivet 17 november 2024 kl. 21:22:07Allan Svensson har gått bort. :'(
Nej, inte han med. Och alldeles för tidigt även med tanke på att han inte hade mått så bra den senaste tiden. :'(

Mina tankar och medkänslor går ut till hans släktingar. Pacha, Mr. Incredible, McLeach, Skrället och Sulley har fått somna in för sista gången.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

gstone

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 17 november 2024 kl. 21:27:19Nej, inte han med. Och alldeles för tidigt även med tanke på att han inte hade mått så bra den senaste tiden. :'(

Mina tankar och medkänslor går ut till hans släktingar. Pacha, Mr. Incredible, McLeach, Skrället och Sulley har fått somna in för sista gången.
Citat från: gstone skrivet 17 november 2024 kl. 21:45:32snart har vi slut på bra dubbr
Kommer fälla tårar när Johan Hedenberg går bort, hoppas han lever i minst 10 år till

gstone

gstone

Idag var en väldigt jobbig dag PGA av familj grejer.

Morfar ligger på akuten :'( :'(

MOA

Citat från: gstone skrivet  2 december 2024 kl. 20:15:21Idag var en väldigt jobbig dag PGA av familj grejer.

Morfar ligger på akuten :'( :'(
Hoppas han överlever

gstone

MOA

gstone

Folk dinglar en rollista för Det var en gång en studio framför ögon på mig och sen dar ni bort det är rent sadistisk😭😭

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  3 december 2024 kl. 19:53:43Folk dinglar en rollista för Det var en gång en studio framför ögon på mig och sen dar ni bort det är rent sadistisk😭😭
Det är ju du som är överdramatisk och tar det hela personligt.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 december 2024 kl. 19:57:48Det är ju du som är överdramatisk och tar det hela personligt.
Jag har ett barns tålamod och humörsvängningar !

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  3 december 2024 kl. 20:01:35Jag har ett barns tålamod och humörsvängningar !
Jag märker det, men vi andra sitter inte vid datorn dygnet runt - och det har faktiskt bara gått fem timmar sedan jag först nämnde det; det är inte direkt någon evighet...

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  3 december 2024 kl. 20:50:10Jag märker det, men vi andra sitter inte vid datorn dygnet runt - och det har faktiskt bara gått fem timmar sedan jag först nämnde det; det är inte direkt någon evighet...
:'( :'( :'( :'( :'(

jag satt inte vid datorn hela tid , jag såg love actually också