Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Hyllning

Startat av MOA, 16 februari 2023 kl. 13:25:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 21 februari 2023 kl. 15:08:51Såg denna, trevligt att se näbbdjur och musiken passar till denna. Men kan inte fatta att Bert-Åke Varg har gått bort... :-\ :'(
De går int heller att fatta att Gunnar Ernblad gått bort :'(
Första gången jag använder en scen från filmen som låten kommer ifrån
Nu har jag bestämt mig att jag bara tänker hylla VA som gick bort på 2000,10 & 20-Talet

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 21 februari 2023 kl. 16:57:23De går int heller att fatta att Gunnar Ernblad gått bort :'(
Första gången jag använder en scen från filmen som låten kommer ifrån
Nu har jag bestämt mig att jag bara tänker hylla VA som gick bort på 2000,10 & 20-Talet
Jag tänkte på Jan Koldenius, men jag är osäker på hur mycket erfarenhet du har hos en vissa VA, så jag var osäker på förslag...

Marcusen

Citat från: Skokaka skrivet 21 februari 2023 kl. 17:05:14Jag tänkte på Jan Koldenius, men jag är osäker på hur mycket erfarenhet du har hos en vissa VA, så jag var osäker på förslag...
Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 oktober 2020 kl. 01:54:49

Jan Koldenius

Krock (Wuzzlarna)

Quentin (Den otroliga vandringen)

Alff (Gnottarna)

Bernhard Bumbi (Bumbibjörnarna)

Den Stora Stygga Vargen (Disney kortfilmer)

Vladimir Grizzlykoff (Darkwing Duck)

Baloo (Luftens Hjältar)

Obelix (Asterix: gallernas hjälte)

Hittar ni Easter Egget?

MOA

Bumbibjörnarna kan jag nog fixa,hoppas int att Disney dödar mig

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 21 februari 2023 kl. 20:17:19Bumbibjörnarna kan jag nog fixa,hoppas int att Disney dödar mig
Varför skulle de?

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 21 februari 2023 kl. 21:32:03Copyright problem!
Såklart... Var försiktig med klippen, dock.