Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Ta bort

Startat av gstone, 29 april 2023 kl. 07:39:34

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag skulle gärna vilja ta bort en  inlägg so jag skäms jätte mycket över :( :(

Jag skrev det för nåt år sedan och jag ångra mig mycket.

Går det att ta bort det ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Erika

Citat från: gstone skrivet 29 april 2023 kl. 07:39:34Jag skulle gärna vilja ta bort en  inlägg so jag skäms jätte mycket över :( :(

Jag skrev det för nåt år sedan och jag ångra mig mycket.

Går det att ta bort det ?
Visst går det, men då måste du länka till inlägget så jag eller Daniel kan ta bort det.

gstone

Citat från: Erika skrivet 29 april 2023 kl. 08:15:39Visst går det, men då måste du länka till inlägget så jag eller Daniel kan ta bort det.

Jag hitttar den inte.

Erika

Citat från: gstone skrivet 29 april 2023 kl. 11:05:20Jag hitttar den inte.
Minns du vad det handlade om, liksom svårt att ta bort inlägg om man inte vet vilken tråd... Annars brukar man kunna ta bort sina egna inlägg, men det kanske finns någon begränsning (t. ex. efter en viss tid kan man inte längre ta bort)?

Tillägg: Klicka på "Mer" så dyker det upp en meny där bl. a. "Ta bort" finns med som alternativ. 
tabort.png

gstone

Citat från: Erika skrivet 29 april 2023 kl. 12:42:07Minns du vad det handlade om, liksom svårt att ta bort inlägg om man inte vet vilken tråd... Annars brukar man kunna ta bort sina egna inlägg, men det kanske finns någon begränsning (t. ex. efter en viss tid kan man inte längre ta bort)?

Tillägg: Klicka på "Mer" så dyker det upp en meny där bl. a. "Ta bort" finns med som alternativ.
tabort.png
Ska jag berätta vad den hanlade om ?

gstone

Citat från: Erika skrivet 29 april 2023 kl. 12:42:07Minns du vad det handlade om, liksom svårt att ta bort inlägg om man inte vet vilken tråd... Annars brukar man kunna ta bort sina egna inlägg, men det kanske finns någon begränsning (t. ex. efter en viss tid kan man inte längre ta bort)?

tabort.png
Jag skrev om en ny lag i Florida.

Erika

Citat från: gstone skrivet 29 april 2023 kl. 19:05:40Jag skrev om en ny lag i Florida.
Verkar som den tråden redan är borta, för jag hittar den inte ens via sökning.

gstone

Citat från: Erika skrivet 29 april 2023 kl. 20:15:32Verkar som den tråden redan är borta, för jag hittar den inte ens via sökning.
Det var ju bra i så fall :D

Daniel Hofverberg

Citat från: Erika skrivet 29 april 2023 kl. 20:15:32Verkar som den tråden redan är borta, för jag hittar den inte ens via sökning.
Jag kommer ihåg den tråden, och jag har ett vagt minne av att den spårade ur så mycket så att vi beslutade att ta bort hela tråden.

Elios

Citat från: gstone skrivet 29 april 2023 kl. 19:05:40Jag skrev om en ny lag i Florida.
Hade du inte annars bara kunnat ta bort det själv då!? ^^