Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Hoppastråden

Startat av Skokaka, 18 maj 2023 kl. 21:23:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Hoppas Daniel kan få credits till  Julspelet( Nativity!)
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 27 november 2023 kl. 10:55:57Hoppas vi för veta fler av dom svenska rösterna i Önskan snart !
Det hoppas jag också. nu är det bara ungefär en och en halv vecka kvar tills filmens Sverigepremiär, och dagen efter ser jag den äntligen på bio.  :D

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 27 november 2023 kl. 11:06:17Det hoppas jag också. nu är det bara ungefär en och en halv vecka kvar tills filmens Sverigepremiär, och dagen efter ser jag den äntligen på bio.  :D
Jag ska se den December 10.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 27 november 2023 kl. 11:06:17Det hoppas jag också. nu är det bara ungefär en och en halv vecka kvar tills filmens Sverigepremiär, och dagen efter ser jag den äntligen på bio.  :D
Då kanske du kan säga till om du känner igen några röster eller hinner läsa något av dubb credits :) ;)

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 27 november 2023 kl. 12:15:05Då kanske du kan säga till om du känner igen några röster eller hinner läsa något av dubb credits :) ;)
Jag tror någon annan hinner före mig vid premiären vid det här laget, det har hänt förut.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 27 november 2023 kl. 12:18:56Jag tror någon annan hinner före mig vid premiären vid det här laget, det har hänt förut.
Man kan hoppas :D

gstone

Hoppas Credits till Wonka lägg ut snart :D

MOA

De svåraste med att ranka röster e & inte sätta svenska rösten högst upp,hoppas jag kan hitta nån eller några som e bättre. Har hittat 1 bra i början av resan,hoppas resten går lika bra

gstone

Hoppas Wonka kommer släppas på DVD i Sverige med svenskt tal ❤️🙏📀🇸🇪

När den väl gått klart på bio alltså 😉

gstone

Hoppas jag lyckas lista ut fler av dom svenska rösterna i Alice i Underlandet(2010).

Det är en del figurer jag undrar :D

gstone

Jag hoppas Wonka kommer ha svensk tal på DVD 

gstone

Hoppas Eurotroll står för dubbningen av Flykten från kycklingfabriken (Chicken Run: Dawn of the Nugget) !

gstone

Hoppas verkligen den svenska dubbningen av Wonka kommer finnas på den svenska Blu-Ray/DVD !🙏🤞❤️

Mathilda Gustafsson

Jag ska fria till min tjej på julafton jag har förberett en weekend resa och ringen och allt som behövs. Hoppas hon säger ja!

gstone

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 21 december 2023 kl. 22:14:19Jag ska fria till min tjej på julafton jag har förberett en weekend resa och ringen och allt som behövs. Hoppas hon säger ja!
Så du är lesbisk ?