Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Hoppastråden

Startat av Skokaka, 18 maj 2023 kl. 21:23:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 18 november 2023 kl. 08:46:02Tyvärr ser det inte så ut 😕😢☹️
Men i rättvisans namn: hur ska någon kunna bedöma det innan filmen ens haft premiär i USA...?

Okej, det finns säkert folk som har sett den färdiga filmen redan nu på provvisningar, pressvisningar eller annat i USA, men det lär vara ett högst begränsat antal - inget som går att rätta sig efter med någon form av statistik säkerhet.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 18 november 2023 kl. 10:53:55Men i rättvisans namn: hur ska någon kunna bedöma det innan filmen ens haft premiär i USA...?

Okej, det finns säkert folk som har sett den färdiga filmen redan nu på provvisningar, pressvisningar eller annat i USA, men det lär vara ett högst begränsat antal - inget som går att rätta sig efter med någon form av statistik säkerhet.
Jag hoppas du har rätt.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Men på tal om Wish, när filmen väl haft premiär så hoppas jag att man genast med detsamma avslöjar nästa års storfilm från Disney.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 19 november 2023 kl. 21:03:54Men på tal om Wish, när filmen väl haft premiär så hoppas jag att man genast med detsamma avslöjar nästa års storfilm från Disney.
Ja, man undrar ju vad alla dessa Untitled Disney Movie är...

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 19 november 2023 kl. 21:03:54Men på tal om Wish, när filmen väl haft premiär så hoppas jag att man genast med detsamma avslöjar nästa års storfilm från Disney.
Jag har hört att det kommer vara en fantasyfilm( bara ett rykte än så länge)

Tekniskt sätt är ju dom flesta Disney animerad filmerna "Fantasyfilmer" ;)

Men det här verkar vara Fantasy på samma sätt som Taran och den magiska kitteln fantasy  ;)

gstone

Citat från: gstone skrivet 19 november 2023 kl. 21:47:49Jag har hört att det kommer vara en fantasyfilm( bara ett rykte än så länge)

Tekniskt sätt är ju dom flesta Disney animerad filmerna "Fantasyfilmer" ;)

Men det här verkar vara Fantasy på samma sätt som Taran och den magiska kitteln fantasy  ;)
Jag fundrar på att göra en tråd där jag berrätar vilken genre jag klasar varje animerad Disney klassiker som (utöver famlijfilm allttså ;) )

Skulle någon tycka en sådan tråd vore intresant ? ???

gstone

Citat från: gstone skrivet 19 november 2023 kl. 21:47:49Jag har hört att det kommer vara en fantasyfilm( bara ett rykte än så länge)

Sak jag posta källan ?

gstone

hoppas också på  Batman: The Animated Series har svensk dubbning på Netflix !

gstone

Hoppas det kommer en svensk soundtrack till Önskan på Spotify snart !

gstone

Jag hoppas Önskan blir en stor publiksuccé ❗️🙏❤️

gstone

Jag hoppa Önskan hamnar etta på den svenska biotoppen och stannar där i flera veckor !

Jag vill ha bekräftat att svenskar har bra film smak  ;D ;)

gstone

Hoppas Rallygänget - De snabba & de tuffa även säppets på DVD i sverige.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 30 oktober 2023 kl. 12:38:30Jag hoppas verkligen att filmen Önskan lyckas rädda både Disney och Pixar från strekj, tid och ekonomi!

(ungefär som Snövit och De Sju Dvärgarna, Dumbo, Askungen, Pongo och De 101 Dalmatinerna, Djungelboken, Mästerdetektiven Basil Mus, Den Lilla Sjöjungfrun, Lilo och Stitch, Bolt, Prinsessan och Grodan och  Trassel gjorde när studion var i kris)
Det verkar tyvärr verkligen inte vara fallet 😓😢

Det går dåligt för Önskan både penga mässigt och kritiskt 😭😭😭

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 26 november 2023 kl. 17:54:36Det verkar tyvärr verkligen inte vara fallet 😓😢

Det går dåligt för Önskan både penga mässigt och kritiskt 😭😭😭
Å andra sidan hade den premiär i onsdags, vi får vänta och se...

gstone

Hoppas vi för veta fler av dom svenska rösterna i Önskan snart !