Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Hoppastråden

Startat av Skokaka, 18 maj 2023 kl. 21:23:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 23 september 2023 kl. 18:40:37Just det ja, i Adventures of Sonic the Hedgehog så är Sonic också rätt smart och busig då hans fiender blir ju lurade utav honom. Han är väldigt lik Snurre Sprätt i just den här serien.

En rolig fakta är att när jag såg Robotnik/Eggman för första gången så tyckte jag att han såg väldigt lik Råbarkar-Sam och dessa två är ju fiender till Snurre och Sonic. Båda skurkarna har mustasch, ilska problem och säger något likadant. Robotnik säger: "Jag hatar den där igelkotten!" och Sam säger: "Jag hatar den där kaninen!" så detta måste vara inspiration... Plus så har Johan Hedenberg dubbat Sam, och Johan använder samma röst som Robotnik. Detta får mig att undra hur det skulle vara om Hasse Jonsson var Snurre...

Man kan också jämföra Robotnik och Sonic med Gråben och Hjulben, särskild i outrot till serien. Och andra uppenbarliga anledningar... ::)
Ja de e väldigt inspirerat av Looney Tunes

gstone

Hoppas verkligen att X-Men: Evolution VHSn har någon info om den svenska sdubbningen.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet  7 september 2023 kl. 11:12:49Hoppas att Snövit blir nedlagd,Rachel Zegler e unlikeable & ställer bara till de,hon vill göra Snövit till en självständig kvinna som int behöver en man i sitt liv.Hon går emot hela sagan,om filmen släpps nästa år kommer den säkert döda alla Live Action Remakes vilket e riktigt bra
Du fick tydligen som du ville...

https://insidethemagic.net/2023/09/disney-fires-rachel-zegler-snow-white/

A

Citat från: MOA skrivet 27 september 2023 kl. 18:26:34Bra att dom avskedade den mest insufferable skådespelerskan
*skådespelaren

Vi lever i ett modernt samhälle där vi inte gör skillnad på könen i arbetstitlar.

Simon Axelsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 27 september 2023 kl. 18:09:47Du fick tydligen som du ville...

https://insidethemagic.net/2023/09/disney-fires-rachel-zegler-snow-white/
Det där är dock bara ett rykte som sprids på TikTok. Tills dess att de större nyheterna, exempelvis Variety, tar upp det skulle jag ta det med en rejäl nypa salt, särkilt med tanke på att filmen dessutom redan är färdiginspelad sen minst två månader tillbaka.
Redan utfört ~60 biobesök 2025.

gstone

gstone

Citat från: MOA skrivet 27 september 2023 kl. 18:26:34Bra att dom avskedade den mest insufferable skådespelerskan
Det där väldigt hemskt att säga :'( >:(

Oskar

Citat från: gstone skrivet 27 september 2023 kl. 18:48:55Det där väldigt hemskt att säga :'( >:(
Vad ska vi göra åt det. Disney har spaken henne. Vi kan inte påverka den och Disney är stort bolag. Daniel har svårt att få tag på rolllistan på svenska dubbning Disney.

gstone

Jag tycker det är hemskt och rent utsagt fel sa säga sådan otrevliga saker om Rachel Zegler😡👎

😡😡😡😡

Mathilda Gustafsson

Jag hoppas att en filmproduktion läggs ner för att det inte behövs fler filmer i min favorit tetralogi.

Adam Larsson

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 27 september 2023 kl. 21:23:59Jag hoppas att en filmproduktion läggs ner för att det inte behövs fler filmer i min favorit tetralogi.
Vad är de?

Steffan Rudvall

Citat från: Adam Larsson skrivet 27 september 2023 kl. 21:29:06Vad är de?
En serie med fyra verk är en tetralogi på samma sätt som en trilogi består av tre verk.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 27 september 2023 kl. 21:32:12En serie med fyra verk är en tetralogi på samma sätt som en trilogi består av tre verk.
& Quadrologi e 5

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 27 september 2023 kl. 21:33:43& Quadrologi e 5
Det kan den kanske kallas men i skolan fick jag lära mig att det är en Pentalogi.