Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Paddington ?

Startat av gstone, 23 juni 2023 kl. 19:10:55

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag har nyther om den tredje Paddington filmen.

Var på forumet kan posta dom ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Elios

Citat från: gstone skrivet 23 juni 2023 kl. 19:10:55Jag har nyther om den tredje Paddington filmen.

Var på forumet kan posta dom ?
Vid bland då Filmer och TV-serier eller Dubbningar och röster tavlan.  :o

Daniel Hofverberg

Citat från: Elios skrivet 27 juni 2023 kl. 13:06:08Vid bland då Filmer och TV-serier eller Dubbningar och röster tavlan.  :o
Så länge vi inte har bekräftad information att filmen kommer att dubbas till något nordiskt språk, så rekommenderar jag en ny tråd på tavlan Filmer och TV-serier. Om och när vi får bekräftat att filmen dubbas till svenska och/eller något annat nordiskt språk, så flyttar jag eller Erika tråden till annan tavla. :)

Elios

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 27 juni 2023 kl. 21:48:47Så länge vi inte har bekräftad information att filmen kommer att dubbas till något nordiskt språk, så rekommenderar jag en ny tråd på tavlan Filmer och TV-serier. Om och när vi får bekräftat att filmen dubbas till svenska och/eller något annat nordiskt språk, så flyttar jag eller Erika tråden till annan tavla. :)
Bara att flytta då.  ;D