Ah, äntligen en poll som är 100% designad för mig. Filip Hallqvist kommer alltid att vara den enda sanna Hefflip Trumpet Buller Heffaklump Den Fjärde. Han satte rollen klockrent och gjorde Heffa till en av mina favoritkaraktärer alla kategorier. Att Isidor Beslik-Löfdahl (jäkla trassligt namn) ersatte honom i och med "Mina Vänner Tiger och Nalle Puh" sänkte serien flera pinnhål, han lät tillräckligt lik Filip för att fungera men han hade 0 (och då menar jag NOLL!) inlevelse, något av det sämsta jag har hört faktiskt. Han skärpte till sig i den numera klassiska "Superdeckarnas Julfilm" men jag kan bara dra en dyster suck vid tanken på hur fantastiskt det skulle ha varit att få höra Filip i den "filmen".
Jag har faktiskt bara sett säsong 1 av serien så jag har inte hört Elias Eiding Målar (räcker det inte med två namn nuförtiden?) än. Eller har jag det? Jag har sett "Vänskapens Melodi" men jag minns inte om jag reagerade på att Heffa lät annorlunda... Enda anledningen till att jag inte har sett hela serien än är att jag saknar episode 52-61. Jag vill ha alla avsnitten och se dem i en radda. Varför slutate Playhouse Disney abrupt att visa en av sina mest populära (och enda bra) serier?