Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Multilanguage

Startat av MOA, 10 december 2023 kl. 17:37:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  1 februari 2026 kl. 20:50:15Filmat från din konsol? Och man kan nog verkligen ändra språk i Switch, tror jag... Kanske första videon där det inte finns en replik på svenska.
Eller något nordiskt språk, lyckades som sagt inte hitta rätt repliken, hoppas hjälpen kommer senare

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  1 februari 2026 kl. 21:01:22Eller något nordiskt språk, lyckades som sagt inte hitta rätt repliken, hoppas hjälpen kommer senare
Tyckte också att när man är en slime och blommorna kommenterar om hur smaskig de tycker att karaktärerna ser ut så där och frågar om de får äta upp dom var rätt roligt. Jag tror förresten att Rosalina är nu tillagd i detta spelet, så... En uppföljare eller det gamla spelet? Åtminstone i Super Mario 3D World så var hon väl ändå alltid upplåsbar i bonusvärlden. Undrar hur hon kom till Wonder...

Nåja, det blir nog en rankning eller något om vilken röst som är bäst, tror jag. Plus vilka personer du tycker kunde passa som Babbelblomman, var det väl...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  1 februari 2026 kl. 22:33:30Tyckte också att när man är en slime och blommorna kommenterar om hur smaskig de tycker att karaktärerna ser ut så där och frågar om de får äta upp dom var rätt roligt. Jag tror förresten att Rosalina är nu tillagd i detta spelet, så... En uppföljare eller det gamla spelet? Åtminstone i Super Mario 3D World så var hon väl ändå alltid upplåsbar i bonusvärlden. Undrar hur hon kom till Wonder...

Nåja, det blir nog en rankning eller något om vilken röst som är bäst, tror jag. Plus vilka personer du tycker kunde passa som Babbelblomman, var det väl...
Ja det är nästa videoidé:Vilka som kunnat passa som Babbelblomman om spelet dubbades till språken som Mario programmen dubbades på

MOA

Nu är den arroganta tönten & bästa karaktären i Kapten N uppdaterad

https://www.youtube.com/watch?v=BXlKHmvysAo

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  3 februari 2026 kl. 09:06:46Nu är den arroganta tönten & bästa karaktären i Kapten N uppdaterad

https://www.youtube.com/watch?v=BXlKHmvysAo
Så även om Gunnar Ernblad är längst ner så är han också bra och inga dåliga röster den här gången. (Om det även var så i förra rankningen?...) Kanske för att han dock låter lite för trevlig, då Simon är ju mest full utav sig själv och... Ja, skryter ofta?

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  3 februari 2026 kl. 21:55:36Så även om Gunnar Ernblad är längst ner så är han också bra och inga dåliga röster den här gången. (Om det även var så i förra rankningen?...) Kanske för att han dock låter lite för trevlig, då Simon är ju mest full utav sig själv och... Ja, skryter ofta?
Som titeln säger, han är så arrogant men det är det som gör honom så rolig!

MOA

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  5 februari 2026 kl. 09:12:06Nu är den uppcrackade halv roboten Mega Man uppdaterad

https://www.youtube.com/watch?v=Ot7Y42zLcyQ
Första videon med bara 10 röster? Så då är det denna gången där inte minst 10 röster är helt perfekta, några brister, men kanske inte helt åt skogen, åtminstone... Så han delar röst med Luigi i ett språk, och latin spanska är SÅ Scratch. Pertti Nieminen är nu nummer ett fast han sågs som en dålig röst förut? Tänka sig att det ändrade sig så fort.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  5 februari 2026 kl. 21:09:42Första videon med bara 10 röster? Så då är det denna gången där inte minst 10 röster är helt perfekta, några brister, men kanske inte helt åt skogen, åtminstone... Så han delar röst med Luigi i ett språk, och latin spanska är SÅ Scratch. Pertti Nieminen är nu nummer ett fast han sågs som en dålig röst förut? Tänka sig att det ändrade sig så fort.
Visste inte ens att det var han från början & jag undrar verkligen vem den latin spanska rösten är

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  7 februari 2026 kl. 08:53:49Idag blev Kid Icarus uppdaterad

https://www.youtube.com/watch?v=o2dYFystEj0
Så det finns mer kvinnor som har dubbat honom. Nåja, åtminstone så är Ulla Ollikainen den mest lyckade, och så delar han en röst med Peach och Toad. Undrar förresten varför det blev en del tillfälliga röster på svenska och denna gången så verkar bara 5-6 röster för denna karaktären ha varit bra...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  7 februari 2026 kl. 19:31:27Så det finns mer kvinnor som har dubbat honom. Nåja, åtminstone så är Ulla Ollikainen den mest lyckade, och så delar han en röst med Peach och Toad. Undrar förresten varför det blev en del tillfälliga röster på svenska och denna gången så verkar bara 5-6 röster för denna karaktären ha varit bra...
Hasse spelar bara Kid Icarus i avsnittet Videolympics, i alla andra avsnitt jag sett är det Staffan Hallerstam. Blev som sagt inte glad över att höra en till tjejröst

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 13 februari 2026 kl. 09:17:40Uppdaterad med brutalkraft:

https://www.youtube.com/watch?v=ruYBUfUKpBw
Jag tycker att Amaury Costa låter lite lik Gunnar Ernblad, precis som med Pertti Nieminen.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 13 februari 2026 kl. 19:02:45Jag tycker att Amaury Costa låter lite lik Gunnar Ernblad, precis som med Pertti Nieminen.
Om Skokaka inte noterat det så saknas franska i alla kommande rankings. Lyckas bara inte hitta det