Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Multilanguage

Startat av MOA, 10 december 2023 kl. 17:37:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet Igår kl. 20:50:15Filmat från din konsol? Och man kan nog verkligen ändra språk i Switch, tror jag... Kanske första videon där det inte finns en replik på svenska.
Eller något nordiskt språk, lyckades som sagt inte hitta rätt repliken, hoppas hjälpen kommer senare

Skokaka

Citat från: MOA skrivet Igår kl. 21:01:22Eller något nordiskt språk, lyckades som sagt inte hitta rätt repliken, hoppas hjälpen kommer senare
Tyckte också att när man är en slime och blommorna kommenterar om hur smaskig de tycker att karaktärerna ser ut så där och frågar om de får äta upp dom var rätt roligt. Jag tror förresten att Rosalina är nu tillagd i detta spelet, så... En uppföljare eller det gamla spelet? Åtminstone i Super Mario 3D World så var hon väl ändå alltid upplåsbar i bonusvärlden. Undrar hur hon kom till Wonder...

Nåja, det blir nog en rankning eller något om vilken röst som är bäst, tror jag. Plus vilka personer du tycker kunde passa som Babbelblomman, var det väl...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet Igår kl. 22:33:30Tyckte också att när man är en slime och blommorna kommenterar om hur smaskig de tycker att karaktärerna ser ut så där och frågar om de får äta upp dom var rätt roligt. Jag tror förresten att Rosalina är nu tillagd i detta spelet, så... En uppföljare eller det gamla spelet? Åtminstone i Super Mario 3D World så var hon väl ändå alltid upplåsbar i bonusvärlden. Undrar hur hon kom till Wonder...

Nåja, det blir nog en rankning eller något om vilken röst som är bäst, tror jag. Plus vilka personer du tycker kunde passa som Babbelblomman, var det väl...
Ja det är nästa videoidé:Vilka som kunnat passa som Babbelblomman om spelet dubbades till språken som Mario programmen dubbades på