Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Multilanguage

Startat av MOA, 10 december 2023 kl. 17:37:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  8 september 2025 kl. 09:24:07En delad ranking

https://www.youtube.com/watch?v=s8jGK8w6Zow
Wow, vad många. Några nya röster medverkar här, antar jag. Så... Då är det minst sju eller sex som är bra? Och tur för Vibeke att vara nummer ett.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  8 september 2025 kl. 21:36:24Wow, vad många. Några nya röster medverkar här, antar jag. Så... Då är det minst sju eller sex som är bra? Och tur för Vibeke att vara nummer ett.
Älskar henne, som du fattar är manliga listan planerad

MOA

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 10 september 2025 kl. 10:35:49Längsta ranking videon på länge

https://www.youtube.com/watch?v=s4wzJ8lEn_M
Slovenska påminner mig om Scratch. Och, nu när jag tänker efter, Hasse Jonsson verkar tydligen ha varierat sin röst i denna serien, i en del avsnitt så är den pipig, i andra så är den mer normal, jag trodde att det var bara i de första avsnitten då den var mer Toad lik, men, ja... Jag antar att det gjorde kanske ont i halsen av att göra den rösten, jag kan inte klaga över detta, då sånt händer... Också i en del avsnitt i introt så verkar Steve Kratz ha behövt att säga om den repliken, av vad jag kunde höra...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 10 september 2025 kl. 20:27:31Slovenska påminner mig om Scratch. Och, nu när jag tänker efter, Hasse Jonsson verkar tydligen ha varierat sin röst i denna serien, i en del avsnitt så är den pipig, i andra så är den mer normal, jag trodde att det var bara i de första avsnitten då den var mer Toad lik, men, ja... Jag antar att det gjorde kanske ont i halsen av att göra den rösten, jag kan inte klaga över detta, då sånt händer... Också i en del avsnitt i introt så verkar Steve Kratz ha behövt att säga om den repliken, av vad jag kunde höra...
Vet inte om AOSTH dubbades till slovenska & aldrig reagerat över variationerna. Troligen för subtil för mig, inte alls som norska Hasse men hans röst passade aldrig från början

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 12 september 2025 kl. 09:03:08Uppdaterad Intro ranking

https://www.youtube.com/watch?v=uF5g1_Hklqk
Jag vet inte om jag har undrat över detta förut, men jag är osäker på om Lille Ho ska föreställa en kille eller en tjej.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 12 september 2025 kl. 20:42:35Jag vet inte om jag har undrat över detta förut, men jag är osäker på om Lille Ho ska föreställa en kille eller en tjej.
Lille Ho är en kille men tror att Fli är en tjej, Ulrik Loppa

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 12 september 2025 kl. 23:33:05Lille Ho är en kille men tror att Fli är en tjej, Ulrik Loppa
Och jag som trodde att Fli var en kille, dock.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 13 september 2025 kl. 00:08:14Och jag som trodde att Fli var en kille, dock.
Tror att hon omnämndes som hon i ett avsnitt men är osäker på det nu