Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Hur använder man kommandotolken för att ladda upp material till Internet Archive

Startat av Jonas9881, 27 maj 2024 kl. 13:35:10

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jonas9881

Ja som rubriken säger så undrar jag hur man kan använda kommandotolken för att ladda upp filer till Internet archive.

Nu verkar sidan ligga nere men jag vill ladda upp till sidan och kontaktade dom 1 april angående det men fick inget svar angående hur jag kan installera programmet.

Fick denna länk och har extraherat den men förstår inte hur jag ska gå till väga sen för att kunna använda filerna som finns i mappen.

Någon här som har erfarenhet och kan detta, sedan kan förklara för mig hur jag ska göra?

Kanske är jättekomplicerat att använda programmet och går mycket segare än hemsidan, men stunder som denna när sidan ligger nere så skulle det vara jättebra och iallafall veta hur man ska göra via kommandotolken.
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare