Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Vem är tjejen?

Startat av Jonas9881, 30 maj 2024 kl. 10:44:45

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jonas9881

Jag snubblade över denna film och undrar vem tjejen är som syns allra först i videon, någon som vet?

Såg ut som en syster men hittar ingen info om syskon till Margaux, så det kan det nog inte vara ändå.

Känner någon igen henne och kan berätta vem det är?
https://www.youtube.com/watch?v=sgYZQal0ajQ&ab_channel=MargauxDietz
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare

Mathilda Gustafsson

Citat från: Jonas9881 skrivet 30 maj 2024 kl. 10:44:45Jag snubblade över denna film och undrar vem tjejen är som syns allra först i videon, någon som vet?

Såg ut som en syster men hittar ingen info om syskon till Margaux, så det kan det nog inte vara ändå.

Känner någon igen henne och kan berätta vem det är?
https://www.youtube.com/watch?v=sgYZQal0ajQ&ab_channel=MargauxDietz
Det är ingen syster det är Dasha Girine.

Jonas9881

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 30 maj 2024 kl. 11:27:36Det är ingen syster det är Dasha Girine.
Jaså, fast jag tycker personligen dom är lite lika. Men tack för svaret.
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare

MOA

Citat från: Gervais986 skrivet  7 juni 2024 kl. 12:07:04Vi erbjuder alltid flyttstädning till våra kunder som flyttar
Vi kan också erbjuda enbart städning, https://nackaflyttstad.se/ men föredrar att göra det för dem som anlitar oss för flytt. Vår flyttstädning är komplett och inkluderar fönsterputsning i priset. Vi bifogar en checklista till alla våra offerter och har lång erfarenhet av städning. Om några klagomål skulle uppstå åtgärdar vi dessa omedelbart för att lösa problemet. Städning är RUT-avdragsgillt. Genom att kombinera både flytt och flyttstädning kan vi erbjuda ett konkurrenskraftigt pris.
Om du inte är tjejen vi letar efter så behöver inte du inte skriva något helt orelaterat i detta ämne spambot

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet  7 juni 2024 kl. 13:22:27Om du inte är tjejen vi letar efter så behöver inte du inte skriva något helt orelaterat i detta ämne spambot
Det lustiga är att spaminlägget var postat från en IP-adress i Ukraina - man kan ju tycka att det borde finnas bättre saker att göra mitt i ett brinnande krig än att skriva reklaminlägg...

Jag tror dock inte att det är en spambot, utan en levande människa som skriver spaminlägg; men sannolikt på beställning av någon annan. Då personen ifråga hade registrerat sig på forumet känns det osannolikt att en spambot både har tagit sig förbi CAPTCHA-kontrollerna, har kunnat uppge en giltig e-postadress och att roboten dessutom har kunnat följa länken i det e-postmeddelandet för att fullfölja registreringen innan roboten kunnat svara på säkerhetsfrågorna och skrivit inlägget - AI i all ära, men det känns i mina ögon som mycket begärt av en robot...