Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Snövit (2025)

Startat av PatoskyeIII, 15 augusti 2024 kl. 15:44:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 22 mars 2025 kl. 22:40:31Jag är nog mindre insatt i branschen än jag trodde, för de enda jag ens har hört talats om av dessa är Jason Kravits och George Salazar... :-[

du ser nog inye så mycket live teater i usa ;D ;)
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 22 mars 2025 kl. 22:40:31Jag är nog mindre insatt i branschen än jag trodde, för de enda jag ens har hört talats om av dessa är Jason Kravits och George Salazar... :-[
(Visserligen ser jag nu att jag sett många filmer och serier med Jeremy Swift, men namnet har tydligen helt gått mig förbi alla dessa år...)
Martin Klebba är en faktiskt kortväxt person
han var med Pirates of the Caribbean

gstone

har du inte sett Unbreakable Kimmy Schmidt  ? :o
Den är ju hysterisk ;D

gstone

(Visserligen ser jag nu att jag sett många filmer och serier med Jeremy Swift, men namnet har tydligen helt gått mig förbi alla dessa år...)
Andrew Grotelueschen  har inte ens en Wikipedia sida, så man inte döma nog för att inte veta vem det är ;)

Erika

Själv känner jag nog endast till Martin Klebba (han har medverkat i ett par andra sagofantasyfilmer, det är därför som jag känner till honom)... :-[

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 22 mars 2025 kl. 22:44:39du ser nog inye så mycket live teater i usa ;D ;)
Nej, jag har aldrig varit i USA.

Men Skellefteå känns nästan som USA... ;)

gstone

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 22 mars 2025 kl. 23:13:44Men Skellefteå känns nästan som USA... ;)
pappa brukade jobba på northvualt han var där ibland

gstone

Citat från: gstone skrivet 22 mars 2025 kl. 23:14:54pappa brukade jobba på northvualt han var där ibland
Egentligen bor vi i Haninge

Daniel Hofverberg

Citat från: BPS skrivet 16 mars 2025 kl. 22:30:23Det är antagligen Johan Lejdemyr, Björn Lundqvist, Robin Rönnbäck & Maria Hellström som åsyftas.
Robin Rönnbäck står ju överhuvudtaget inte med på dubbcreditsen efter sluttexterna på bio, så man kan ju undra vad hans roll i dubbningen har varit...? Har han också varit inspelningstekniker, men som inte kommit med på creditsen, eller kan han ha varit inblandad i rollbesättningen...?

Min bästa gissning är att det mycket väl kan ha varit fler inspelningstekniker inblandade än bara en, men att Björn stått som ansvarig tekniker och därför var den enda som kommit med på de officiella creditsen. Det låter nämligen mycket med en enda tekniker för 33 skådespelare, då det borde innebära långa väntetider om bara en enda person ska spela in alla dubbpass med alla 33 personer...

gstone

Gick det bra att jag inte fota eftersom som Daniel redan gjorde det ?

TonyTonka

Det finns bara en anledning till att jag ändå accepterar att sådana här filmer existerar, och det är för att youtube-kritiker ska kunna slita dem i stycken. xD

Men jag kommer nog inte att se den här inom den närmsta framtiden, även om jag måste säga att de svenska rösterna ändå såg mycket bra ut. ^^
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

MOA

Citat från: TonyTonka skrivet 24 mars 2025 kl. 19:56:08Det finns bara en anledning till att jag ändå accepterar att sådana här filmer existerar, och det är för att youtube-kritiker ska kunna slita dem i stycken. xD

Men jag kommer nog inte att se den här inom den närmsta framtiden, även om jag måste säga att de svenska rösterna ändå såg mycket bra ut. ^^
Ja hela internet har pekat finger åt Rachel Zegler. Alla såg på 1 mils avstånd att filmen skulle bomba, Snövit har troligtvis mördat framtida live action remakes & det är majoriteten glada för

Erika

Citat från: MOA skrivet 24 mars 2025 kl. 20:02:51Alla såg på 1 mils avstånd att filmen skulle bomba, Snövit har troligtvis mördat framtida live action remakes & det är majoriteten glada för
Nja, säg inte det. Kommande Lilo & Stitch har potential att kunna bli en succé, och de flesta överlag verkar mer positivt inställda till den filmen än Snövit.

gstone

Han Moa och Tony sluta vars så själva elaka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(