Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Musse och Racergänget och Musse Pigg makalösa äventyr

Startat av gstone, 2 september 2024 kl. 16:54:46

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

På Disney Plus  klassificeras Musse och Racergänget och Musse Pigg makalösa äventyr som två olika serier , fast den andra egentligen bara är tredje säsongen av samma serie, Hur har ni valt att göra med credits på dubbningenhemsidan ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Generellt sett brukar jag vid namnbyten räkna det som en ny serie, då jag anser det mest logiskt när en serie byter namn - annars blir det för gemene man rörigt och svårbegripligt, samtidigt som det blir svårare att hitta åt. Vilken av titlarna ska man registrera serien under...? Så har jag exempelvis gjort med de gamla Disney Channel-serierna Jonas och Jonas L.A., där den sistnämnda är namnet på säsong 2.

I just det här fallet ser jag dock att creditlistan till Musse Pigg makalösa äventyr, som jag skrev i oktober 2021, inte verkar finnas ute på sajten - jag är osäker på om jag missat att publicera den eller om den har försvunnit, men misstänker tyvärr det förstnämnda... :(

Det får jag åtgärda vid nästa uppdatering.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  2 september 2024 kl. 20:10:48I just det här fallet ser jag dock att creditlistan till Musse Pigg makalösa äventyr, som jag skrev i oktober 2021, inte verkar finnas ute på sajten - jag är osäker på om jag missat att publicera den eller om den har försvunnit, men misstänker tyvärr det förstnämnda... :(

Det får jag åtgärda vid nästa uppdatering.
Tack det vore uppskattat 
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"