Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

A Minecraft Movie.

Startat av Will Siv, 5 september 2024 kl. 09:02:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: MOA skrivet 14 september 2024 kl. 18:55:16Steve kommer tydligen sjunga, får se hur det låter
Jack black är ju rockare 
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Oskar

Citat från: MOA skrivet 14 september 2024 kl. 18:55:16Steve kommer tydligen sjunga, får se hur det låter
Steve Kratz och kören har sjungit in ledmotiv på smurfarna från tv serien från 80 talet.

MOA

Citat från: Oskar skrivet 14 september 2024 kl. 20:05:14Steve Kratz och kören har sjungit in ledmotiv på smurfarna från tv serien från 80 talet.
Fel Steve

Skokaka

Tänk om Steve Kratz dubbade Steve, lol!

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 14 september 2024 kl. 22:17:56Tänk om Steve Kratz dubbade Steve, lol!
Återstår att se, nu har filmen nästan lika många dislikes som Snövit, se hur det går!

gstone

Citat från: MOA skrivet 14 september 2024 kl. 23:33:07Återstår att se, nu har filmen nästan lika många dislikes som Snövit, se hur det går!
Den förtjänar det åtminstone mer en stackars Snövit :'(

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 15 september 2024 kl. 00:27:57Den förtjänar det åtminstone mer en stackars Snövit :'(
Ingen film i världen förtjänar väl dålig kritik innan den ens har släppts, och innan någon i världen ens har sett filmen ifråga... Visst kan man börja ana oråd av trailers, men det är ju långt ifrån alltid som trailers är representativa för filmen som helhet - så längre än till att vara skeptisk kan man inte gärna komma innan man kunnat se filmen ifråga; oavsett vilken film det gäller.

Nog kan man väl åtminstone vänta med att kritisera filmer tills efter att man faktiskt har sett filmen ifråga. :)

gstone

Jack Black brukar vara rolig i filmer

Skokaka

Okej, detta är, enligt min åsikt, nog den bästa versionen och skulle förmodligen vara värd att se om den såg ut så här: 

https://www.youtube.com/watch?v=K8pXbRESDfY&pp=ygUoaSByZWFuaW1hdGVkIHRoZSBtaW5lY3JhZnQgbW92aWUgdHJhaWxlcg%3D%3D

Skulle ha blivit mindre orolig om det blev så...

Will Siv

- what.

Simon Axelsson

"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Daniel Hofverberg

Citat från: Simon Axelsson skrivet 20 november 2024 kl. 14:27:00Den ser inte särskilt bra ut asså.
Jag håller med - jag känner mig också lite milt skeptisk, för att uttrycka saken milt...

Nog för att trailers långt ifrån alltid är representativa för filmerna som helhet, men ärligt talat ser det ganska "B:igt" ut. :(

Men spelet Minecraft är ju väldigt populärt bland de yngre, så skulle inte förvåna mig om många barnfamiljer går och ser filmen ändå; oavsett hur den verkar.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 20 november 2024 kl. 15:02:51Men spelet Minecraft är ju väldigt populärt bland de yngre, så skulle inte förvåna mig om många barnfamiljer går och ser filmen ändå; oavsett hur den verkar.
så du tror den dubbas ?
  I många barnfamiljer kan inte alla barn läsa

gorehound

Svenskdubbade trailern

rösterna har jag inte koll på, WB verkar inte ha gått ut med rollistan ännu

men experterna här kan säkert identifiera rösterna

https://streamable.com/hb562n

Skokaka

Citat från: gorehound skrivet  3 december 2024 kl. 02:33:49Svenskdubbade trailern

rösterna har jag inte koll på, WB verkar inte ha gått ut med rollistan ännu

men experterna här kan säkert identifiera rösterna

https://streamable.com/hb562n
Okej, så den kommer att dubbas, trots allt. Åtminstone så är musik från spelet med... Och musiken i denna trailern har jag också hört någonstans förut...