Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Fredrik Hiller i Beowulf

Startat av Elios, 4 november 2024 kl. 12:18:56

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Visste ni här om att Fredrik Hiller medverkar i filmen Beowulf med både Ray Winstone, John Malkovich och Angelina Jolie?
Såg på hans wikipedia och tänkte nej men den har väl aldrig dubbats? Sen så kollar jag och nej då är han med i själva filmen på riktigt. 
Hade jag ingen aning om.  ::)

gstone

Citat från: Elios skrivet  4 november 2024 kl. 12:18:56Visste ni här om att Fredrik Hiller medverkar i filmen Beowulf med både Ray Winstone, John Malkovich och Angelina Jolie?
Såg på hans wikipedia och tänkte nej men den har väl aldrig dubbats? Sen så kollar jag och nej då är han med i själva filmen på riktigt.
Hade jag ingen aning om.  ::)
Oerhört coolt ❤️
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Lillefot

Det var definitivt en nyhet, det är inte varje dag en svensk skådespelare främst känd för dubbning är med i en originalversion på ett annat språk.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.