Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Disneyfilmer på Blu-ray

Startat av Varsågod, 12 juli 2011 kl. 12:41:11

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Goda nyheter! I förrgår så var jag i Elgiganten och köpte Ringaren i Notre Dame, Herkules och Mulan på Bluray, så nu blir min Bluray-samling 44-faldig!  :D

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  5 oktober 2020 kl. 09:17:40
Goda nyheter! I förrgår så var jag i Elgiganten och köpte Ringaren i Notre Dame, Herkules och Mulan på Bluray, så nu blir min Bluray-samling 44-faldig!  :D

KUL ;D ;D ;D

Ja har alla utom Herkules på Blu Ray !!!
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

salle

Citat från: lost_t3ckn4t skrivet  5 oktober 2020 kl. 19:44:08
För att slippa söka utöver, vilka filmer gäller detta? Dåligt insatt i filmerna.
8 Make Mine Music
10 Melody Time
11 The Adventures of Ichabod and Mr. Toad (Första delen med Det susar i säven har aldrig dubbats).

Disneyfantasten

Goda nyheter! Priserna på både Frost 2 och Framåt har sänkts i affärerna det vet jag för jag var idag på Elgiganten och köpte dem båda på Bluray, så nu blir min Bluray-samling 46-faldig!  :D

Adam Larsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 november 2020 kl. 18:21:39
Goda nyheter! Priserna på både Frist 2 och Framåt har sänkts i affärerna det vet jag för jag var idag på Elgiganten och köpte dem båda på Bluray, så nu blir min Bluray-samling 46-faldig!  :D
Frist 2?

Disneyfantasten

salle

Nja, alla har ju inte släppt på Blu Ray. Melody Time och Make Mine Music finns inte på BluRay.

Steffan Rudvall

Citat från: salle skrivet 15 november 2020 kl. 15:30:42
Nja, alla har ju inte släppt på Blu Ray. Melody Time och Make Mine Music finns inte på BluRay.
Mästerdetektiven Basil Mus har heller inte släpps på blu-ray.

Anders M Olsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 15 november 2020 kl. 15:44:56
Mästerdetektiven Basil Mus har heller inte släpps på blu-ray.

Jo det har den, men inte i Sverige.

Disneyfantasten

Goda nyheter! Idag köpte jag Micke och Molle på Bluray, vilket betyder att min Bluray-samling nu består av 49 st! (egentligen 48 då Mästerdetektiven Basil Mus är DVD, jag har den där som back-up)

Mathilda Gustafsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 13 mars 2021 kl. 20:31:43
Goda nyheter! Idag köpte jag Micke och Molle på Bluray, vilket betyder att min Bluray-samling nu består av 49 st! (egentligen 48 då Mästerdetektiven Basil Mus är DVD, jag har den där som back-up)
Snart blir det 50st fest.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 13 mars 2021 kl. 20:31:43
När du köpt 1 till kan du fira med & se alla

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 13 mars 2021 kl. 20:49:25
När du köpt 1 till kan du fira med & se alla

Jag kommer iallafall att fira med saft och tårta!

moviefan

Senaste filmen jag köpte på bluray är Askungen och Alice i Underlandet. Kommer skaffa Kogänget och Pocahontas.  ;)

Steffan Rudvall

Varför postar du inlägg om Disney blu-ray filmer i två olika ämnen?