Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Söker videon

Startat av Jonas9881, 17 december 2024 kl. 15:46:08

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jonas9881

Söker en video, en bloopers som jag har sett på youtube förr som att det var en politiker som inte ville svara på frågan varför han reste med skattebetalarnas pengar eller något sånt.

Och då drack han mycket vatten och fick till och med fylla på glaset om jag inte minns fel.

Sedan svarade han nog ändå inte på frågan, någon som minns var den hette eller har den?
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare

MOA

Minns en video med en gubbe som sa att han inte kallat TV för oseriöst, när reportern försökte ställa fler frågor blev han sur & gick ut ur rummet. Var det länge sedan som Jonas såg videon?

Jonas9881

Citat från: MOA skrivet 17 december 2024 kl. 16:08:16Minns en video med en gubbe som sa att han inte kallat TV för oseriöst, när reportern försökte ställa fler frågor blev han sur & gick ut ur rummet. Var det länge sedan som Jonas såg videon?
Vilken video syftar du på att jag såg, om du nu menar mig?

Förresten hittade jag den videon jag sökte efter: https://www.youtube.com/watch?v=4bx6I253UE8&ab_channel=EskilS%C3%B6derlund

Finns en längre version på aftonbladet: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/glJG0/kommunen-akte-pa-lyxig-fjallresa
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare