Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

carola häggkvist med bananer

Startat av Jonas9881, 10 februari 2025 kl. 21:46:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jonas9881

Vet någon var detta klipp kommer ifrån?

Försökt söka med bilden och söka lite men hittar inget om hon och bananer.

Någon som känner igen det och vet var klippet kommer ifrån?

Jag menar då inte avsnittet utan endast sekvensen med Carola och bananerna.
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare

MOA

Citat från: Jonas9881 skrivet 10 februari 2025 kl. 21:46:27Vet någon var detta klipp kommer ifrån?

Försökt söka med bilden och söka lite men hittar inget om hon och bananer.

Någon som känner igen det och vet var klippet kommer ifrån?

Jag menar då inte avsnittet utan endast sekvensen med Carola och bananerna.
Så det är bara ett kort klipp från videon? Säkert en över 30 år gammal video nu, innan vi fanns

Jonas9881

Citat från: MOA skrivet 10 februari 2025 kl. 22:02:12Så det är bara ett kort klipp från videon? Säkert en över 30 år gammal video nu, innan vi fanns
Ja precis, ett kort klipp i videon.

Men det jag tycker är konstigt att det inte finns någon annanstans att hitta det.

Hur har han ens kunnit få tag på det, för det kan väl inte vara att han har den enda sekvensen av när Carola skojar så med bananerna?

Har han isåfall hittat den i någon reklam på dina band, det måste väl isåfall vara enda förklaringen vad jag kan se.
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare

MOA

Citat från: Jonas9881 skrivet 11 februari 2025 kl. 10:17:02Ja precis, ett kort klipp i videon.

Men det jag tycker är konstigt att det inte finns någon annanstans att hitta det.

Hur har han ens kunnit få tag på det, för det kan väl inte vara att han har den enda sekvensen av när Carola skojar så med bananerna?

Har han isåfall hittat den i någon reklam på dina band, det måste väl isåfall vara enda förklaringen vad jag kan se.
Såg nu att det är nästan 40 år sedan, svårt att hitta information om så gammal sketch