Måste bara först säga att introt till alla dessa videor skrämmer skiten ur mig. Låter som en hjärtattack eller något
Scooby-Doo: Svenska, mer varation i rösterna.
Bonkers: Svenska! Nostalgi för fan
Digimon: Usch, gillar inte Digimon (eller Pokemon heller för den delen). Måste säga engelska här.
Land Before Time: Smått nostalgi på de svenska rösterna. Gillar båda versionerna lika mycket, för alla röster är så olika på vardera språk men passar lika bra
Kurage: GAH! Hatar detta deppiga program! Måste nog gå med den engelska här.
Johnny Bravo: Svenska, definitivt
Ed, Edd & Eddy: Engelska, definitivt! Fattar fortfarande inte hur jag kunde glo på detta på svenska en gång i tiden
Dexters lab: Engelska
Harry Potter: Engelska (kollar inte ens på detta klipp då jag inte vanligtvis gillar dubbningarna av dessa filmer)
Aladdin: Trots att jag älskar denna filmen på engelska måste jag gå med den svenska här. Ingen dubbning slår de svenska rösterna i den filmen, inte ens originalet.
The Secret of Nimh 2: BLÄH! Hatar denna filmen (medan den första är en av mina favoritfilmer genom tiderna)! Måste nog gå med den engelska här.
Oliver and Company: UNDERBART av dig att ha den gamla dubben här! Fortfarande svårt val, men väljer nog den svenska ändå
Spongebob: Kort klipp. Har ingen aning då jag aldrig riktigt gillat/brytt mig om programmet, varken på svenska eller engelska
Spiderman: Svårt, engelska tror jag. Såg aldrig Spindelmannen som liten
Dink: What the... Aldrig hört talas om detta programmet

Men måste säga att jag gillade de svenska rösterna bättre