Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Glitch Productions - Den nya uppstickaren

Startat av Lemanic89, 21 maj 2025 kl. 11:45:01

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Lemanic89

Plötsligt har en ny spelare äntrat i animationsjungeln; Glitch Productions.

https://www.glitchprod.com

Deras mest uppmärksammade projekt är Dana Terrace (Disney's Ugglehuset) nya serie "Guineveres Riddare" som är riktat mot en vuxnare publik.

Vad tycker ni om deras olika projekt?

Daniel Hofverberg

Har någon av deras produktioner släppts i Sverige, och i så fall var? På rak arm tycker jag inte att någon av serierna som nämns på deras webbsida känns bekant, och det är ju svårt att tycka till om serier man inte har sett...

Men det kanske bara är jag som är ouppmärksam och har missat serierna på någon svensk streamingtjänst eller kanal...?

Lemanic89

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 21 maj 2025 kl. 13:11:03Har någon av deras produktioner släppts i Sverige, och i så fall var? På rak arm tycker jag inte att någon av serierna som nämns på deras webbsida känns bekant, och det är ju svårt att tycka till om serier man inte har sett...

Men det kanske bara är jag som är ouppmärksam och har missat serierna på någon svensk streamingtjänst eller kanal...?
"The Amazing Digital Circus" finns på Netflix.

Resterande av deras verk kommer att släppas på Amazon Prime.