Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Starta trådar/göra inlägg

Startat av moviefan, 23 maj 2025 kl. 19:45:08

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

moviefan

Varför går det inte att göra inlägg i Disney rariteter tråden ?  

Mathilda Gustafsson

Citat från: moviefan skrivet 23 maj 2025 kl. 19:45:08Varför går det inte att göra inlägg i Disney rariteter tråden ? 
Tråden spårade ut så den låstes. Men jag undrar egentligen varför låser man trådar om en tråd har börjat handla om något helt annat och spårar ur är det väl bättre att bara radera alla inläggen som inte har med tråden att göra.

BPS

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 23 maj 2025 kl. 20:01:33Tråden spårade ut så den låstes. Men jag undrar egentligen varför låser man trådar om en tråd har börjat handla om något helt annat och spårar ur är det väl bättre att bara radera alla inläggen som inte har med tråden att göra.
Om man bara raderar inläggen så kan det ju komma nya av samma stuk.

DingoPictures2005

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 23 maj 2025 kl. 20:01:33Tråden spårade ut så den låstes. Men jag undrar egentligen varför låser man trådar om en tråd har börjat handla om något helt annat och spårar ur är det väl bättre att bara radera alla inläggen som inte har med tråden att göra.
Daniel är tyvärr alldeles för schysst mot nättrolls.
Är flera meddelanden från ett visst troll som gaslightat mig och betett sig illa mot andra som borde blivit bannad för länge sedan och även meddelanden från denna användaren bör rensas.

Är också flera trådar som borde rensas helt i mitt tycke.

Men men tyvärr så kan inget göras åt saken, Yes finns flera personer inklusive mig själv som låtit elak utan vilja ibland men personen jag snackar om är elak mot andra med vilja och hen har förstört saker för alla i hela communityn.
Jag tänker inte nämna namn på person mest för att jag ej vill att tråden ska spåra ur.

Daniel Hofverberg

Citat från: BPS skrivet 23 maj 2025 kl. 22:00:16Om man bara raderar inläggen så kan det ju komma nya av samma stuk.
Sant, men när det däremot lugnat ner sig är det ju fullt möjligt att öppna upp tråden igen, och risken är väl relativt liten att det spårar ur igen i samma tråd när det väl gått en tid.

Tanken var nog heller inte att den aktuella tråden skulle låsas för all framtid, så jag ska se om det är möjligt att rensa upp och öppna tråden igen. :)