Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Flåklypa – fra Paris til pyramidene

Startat av gstone, 24 maj 2025 kl. 10:03:32

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Det kommer en ny Flåklypa filmen i år 

Undrar om det blir nya eller samma röster 
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Trevligt, Flåklypa-filmerna tycker jag har hållit en ganska hög klass. :)

Citat från: gstone skrivet 24 maj 2025 kl. 10:03:32Undrar om det blir nya eller samma röster
Finns det något konkret som tyder på att filmen kommer att dubbas till svenska och släppas/visas här?

Oscar Isaksson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 24 maj 2025 kl. 10:06:35Trevligt, Flåklypa-filmerna tycker jag har hållit en ganska hög klass. :)
Finns det något konkret som tyder på att filmen kommer att dubbas till svenska och släppas/visas här?
Oh CGI, ett intressant drag med tanke hur de tidigare nyare filmerna är producerade.

Det är långt till jul så det visar sig, men jag skulle inte tro att Nordisk film håller den svenska marknaden utanför.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 24 maj 2025 kl. 10:06:35Finns det något konkret som tyder på att filmen kommer att dubbas till svenska och släppas/visas här?
Menade på norska !

gstone

Lever många om dom som var norska röster i originalet ?

Många av dom som dubbad första filmen till svenska har ju tyvärr dött :'( :'(