Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Zombie Hotell

Startat av Nilsson, 23 juni 2025 kl. 18:06:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Nilsson

Citat från: Ovanliga dubbningar skrivet 22 oktober 2025 kl. 15:09:25Nu har jag fått avsnitt 16 - 26, och dom finns tillgängliga för synkning. :)
Då borde det nog inte vara mycket kvar. Helt underbart och jag är riktigt tacksam för att ni satsade på det här! Jag ser fram mot detta lika mycket som Daniel.

Hey Arnold på svenska

Citat från: Ovanliga dubbningar skrivet 22 oktober 2025 kl. 15:09:25Nu har jag fått avsnitt 16 - 26, och dom finns tillgängliga för synkning. :)
Ser fram emot när det är packat och klart :) 
Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048

Nilsson

MOA

Står inte vem som spelar vem men ser ni en rollista över VA som medverkar i norska dubbningen:
Anders Mordal
Espen Sandvik
Hallvard Lydvo
Hanne Dancke Arnesen
Hedda Munthe
Håvard Bakke
Ida Lind
Inger Gundersen
Jan Gunnar Röise
Marianne Westby
Marit Berg
Preben Olram
Ragnar Dyresen
Siri Nilsen

Nilsson

Citat från: MOA skrivet 10 december 2025 kl. 14:51:16Står inte vem som spelar vem men ser ni en rollista över VA som medverkar i norska dubbningen:
Anders Mordal
Espen Sandvik
Hallvard Lydvo
Hanne Dancke Arnesen
Hedda Munthe
Håvard Bakke
Ida Lind
Inger Gundersen
Jan Gunnar Röise
Marianne Westby
Marit Berg
Preben Olram
Ragnar Dyresen
Siri Nilsen
Tidigare så fanns den på Yle Arenan, som är en finsk streamingsida, på finska då.

Nilsson

I avsnitt 1 Maggot/Fungus säger att alla på hotellet är zombies förutom Fru Fidora, för att hon är ett spöke.
Detta stämmer inte riktigt eftersom Gadd är vampyr och Tut är mumie. Och Francis är inspirerad av Frankenstein
monster men han räknas ändå som zombie.

Nilsson

Nilsson

MOA

Nilsson

Citat från: MOA skrivet  5 mars 2026 kl. 19:01:14Minns inga namn utom Fungus & Maggot, tjockisens huvud är ovanligt litet för en stor kropp
Översten är hans namn på svenska. Eftersom jag minns denna serie så starkt så sitter alla namn för mig, även dom svenska.

Nilsson

Citat från: Nilsson skrivet  5 mars 2026 kl. 19:07:33Översten är hans namn på svenska. Eftersom jag minns denna serie så starkt så sitter alla namn för mig, även dom svenska.
man alltid undrat varför han ser ut så

MOA

Citat från: Nilsson skrivet  5 mars 2026 kl. 19:08:49man alltid undrat varför han ser ut så
Unik karaktärsdesign vilket också är sant för dom andra huvudkaraktärerna

Nilsson

Tänk om serien var lite inspiration till Hotell Transylvanien. Mumien, till exempel, som jag inte hittade bilder på.

Hey Arnold på svenska

Citat från: BPS skrivet 19 oktober 2025 kl. 13:30:0015 avsnitt har jag fått än så länge och de är synkade.
Några uppdateringar?

Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048