Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Dubbens Hjältar - Peter Wanngren och Kerstin Andeby Wanngren

Startat av Mr.Facemaker, 27 november 2025 kl. 10:35:26

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mr.Facemaker

Tisdag 2/12 kommer inspelning ske av Dubbens Hjältar avsnitt 3 respektive 4 äga rum, med Peter Wanngren och Kerstin Andeby Wanngren som gäster! Det vore jätteroligt om jag kunde få med fler frågor härifrån forumet, så mata på med era funderingar! Vad vill ni veta om dessa gäster?

OBS! Ni som redan ställt frågor i min första tråd behöver inte ställa dem på nytt! Jag läser alla frågor och tar med så många som möjligt!

MOA

Citat från: Mr.Facemaker skrivet 27 november 2025 kl. 10:35:26Tisdag 2/12 kommer inspelning ske av Dubbens Hjältar avsnitt 3 respektive 4 äga rum, med Peter Wanngren och Kerstin Andeby Wanngren som gäster! Det vore jätteroligt om jag kunde få med fler frågor härifrån forumet, så mata på med era funderingar! Vad vill ni veta om Roger?

OBS! Ni som redan ställt frågor i min första tråd behöver inte ställa dem på nytt! Jag läser alla frågor och tar med så många som möjligt!
Roger igen? Finns det inte redan ett ämne om honom eller vilka snackar vi om?

Mr.Facemaker

Citat från: MOA skrivet 27 november 2025 kl. 11:03:21Roger igen? Finns det inte redan ett ämne om honom eller vilka snackar vi om?
Feltryck. Hade kopierat texten från tidigare inlägg. Är rättat nu.

Tintin

Eftersom båda medverkar i Monchhichi, både på skiva (som röster) och VHS (som skådespelare) hade det varit kul att höra vad de minns från inspelningarna.

MOA

Citat från: Tintin skrivet 27 november 2025 kl. 14:03:57Eftersom båda medverkar i Monchhichi, både på skiva (som röster) och VHS (som skådespelare) hade det varit kul att höra vad de minns från inspelningarna.
I övrigt har jag inga frågor till dom men blir i alla fall roligt med intervju

BPS

Skulle man kunna fråga Peter lite kring dubbningen av Lucky Luke? Jag vet att det är en av hans rollgestaltningar som är väldigt nostalgisk för väldigt många.

Lillefot

Fråga till Peter: Hur har det varit att dubba med en bakgrund som musiker?
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.