Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Chuck Norris (1940-2026)

Startat av Elios, 20 mars 2026 kl. 20:34:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Nu vill ni inte jag döper trådarna till Legendarer men jag tycker att Chuck Norris är ett lysande exempel. Med alla memes och skämt.

Vila i frid! Har sett honom i en del filmer så som The Expendables 2, Lone Wolf McQuade, Firewalker, The Octagon, An Eye For An Eye bland många fler.

Vilka är era favoriter från Chuck Norris memes?  ;D :D

Monsieur Hulot

Ett skämt om honom jag alltid tyckt är roligt är följande:

"Chuck Norris skapade faktiskt giraffen. Den kom till efter att han gett en häst en uppercut"

Vila i frid! :'(

Lilla My

Skokaka

Hans namn är lätt att känna igen, undrar vem som kunde ha dubbat honom... Men, var han verkligen homofob? ???

Lillefot

Svårt att förstå att den dagen som han har lämnat oss har kommit den med.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Elios

Citat från: Lilla My skrivet 20 mars 2026 kl. 21:26:02Äntligen.
Why? Det är faktiskt inte hans åsikter som jag beundrat mer hans filmer som jag roat mig med.

Jag kan fortfarande gilla Pulp Fiction men ändå HATA Harvey Weinstein. 🤨

Lilla My

Citat från: MOA skrivet 20 mars 2026 kl. 21:30:49På grund av gstones onödiga inlägg?
p.g.a att Chuck Norris var ett as

Disneyfantasten

Lilla My

Citat från: Disneyfantasten skrivet 21 mars 2026 kl. 07:05:03Och vad hade han gjort?
Han var sexistisk, homofobisk, transfobisk, rasist och stöttade Trump och MAGA öppet. Hans död är fortfarande tragisk för nära och kära (om än inte super-chockerande med tanke på hans ålder) det är jag säker på, men jag kommer då inte sörja honom. Rip o.s.v.

Elios

Citat från: Lilla My skrivet 23 mars 2026 kl. 19:21:22Han var sexistisk, homofobisk, transfobisk, rasist och stöttade Trump och MAGA öppet. Hans död är fortfarande tragisk för nära och kära (om än inte super-chockerande med tanke på hans ålder) det är jag säker på, men jag kommer då inte sörja honom. Rip o.s.v.
Trodde han först var emot honom men aja kanske blandade ihop honom med Arnold Schwarzenegger.